Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT har ringet og sagt ...

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

nummeret er registreret på Malta... Hvis du går ind på degulesider kan du slå nummeret op.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:55

Det er helt sikkert et fupnummer, det kan jo ikke lade sig goere via den vej, og hvorfor taler en fra skat om euro og ikke kr. Tror faktisk man skal kontakte skat og goere opmaerksom paa disse fupnumre

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 09:56

Det nummer hører i følge De gule sider til et firma med base på Malta, så at det skulle være skat der ringede er jo nok ikke så sandsynligt. Tvivler i hvert fald på at Skat hverken er begyndt at outsource til Malta eller for den sags skyld flytte til Malta.

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 09:57

Panlegis Limited

Spinola Road 137

STJ3011 St. Julians (Malta)

69 66 93 95

Jeg ville også kontakte skat...

Mvh Kristian

Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 09:58

Hej alle !
Mange mange tak for den hurtige hjælp !
Det er skønt at i gider at bruge tid på mit problem !
Havde ellers prøvet at slå nr, op på krak men det gav ingen resultat. Jeg ringer til skat her senere og gør dem opmærksom på problemt.

Endnu engang mange mange tak !

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 09:59

Anders Christensen:
Så jeg vil anbefale dig at lægge på når han ringer igen, eller samle oplysninger nok ind til at melde ham for bedrageri.

Jeg havde til hver en tid valgt det sidste - optaget samtalen, bedt om at få noget på skrift, hvor der fremgik et kontonummer og hvis han var dum nok til at sende mig noget, så ville jeg efterfølgende sende det af sted til politiet.

Bedrageri skal straffes (hårdt).

Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 10:10

Har et spørgsmål til, da han ringede vidste han alle min oplysninger og spurgte om de var rigtige og jeg sagde ja, fordi jeg ikke ved bedre så undrede mig ikke over alle de faresignaler som jeg godt kan se nu. Men mit firma hedder MM vinduespudsning, og han spurgte om jeg ikke ville lave det om til MM vinduespudsning v/ Morten Madsen fordi det var bedre, og så sagde jeg , dum som jeg er, selfølgelig ja.

Kan dette føre det at jeg skal betale for nogle ydelser som de mener jeg har sagt ja til eller noget ?

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 10:16

Morten1991:
Kan dette føre det at jeg skal betale for nogle ydelser som de mener jeg har sagt ja til eller noget ?

Fortæl ham, at du vil have noget på skrift. Hvis han sender det, så videresend det til politiet. Hvis ikke, så er du fri for ham.

At fortælle, at man er fra Skat (uden at være det) er bedrageri.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Camilla Grønberg:
Niels Henriksen:
Det koster ikke 80k at lave et ApS. Det beløb er blot aktiver i firmaet og det kan være hvad som helst.
Det koster da 80.000,- hvis man vil starte et ApS, men ja rigtig at man kan konvertere med aktiver. Nu skrev jeg det i sammenhæng med de 750 euro.

Ja men når du kommer ud med så forkerte oplysninger om ApS så bliver jeg nødt til at rette dig. Når du opretter et ApS så er proceduren normalt denne:

Du indbetaler eks. 85.000 hos en advokat. Han opretter dit ApS og sammen med selskabsmappen får du en check på 80.000 (han har fratrukket sit salær). Disse 80k kan du indsætte i dit nye selskabs bankkonto.

Det betyder at det ikke KOSTER 80k at oprette et ApS. Du skal blot HAVE værdier for 80k. Hvis du har købt varer ind der har en kostpris på 80k så kan de også indgå i egenkapitalen og her skal revisor blot bekræfte at du har de værdier.

Der er desværre for mange der kommer med urigtige oplysninger på Amino og det kan ødelægge det for dem som følger dem.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23

Kristian T:
69 66 93 95

69-telefonnumrene er i alle tilfælde jeg har set det, en IP-telefon.. Fx har jeg en digitalfax med flg nr: 69 66 40 50

Så når de dygtige telefonsælgere m.m. ringer fra et 69-nummer, så sidder de ret så tit ikke i DK :-)

Men ja - få dem anmeldt :)

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)