Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT har ringet og sagt ...

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Panlegis:

Panlegis har kontor på Malta og i Norge. De fleste ansatte sidder på Malta idet skatten er lavere end i Skandinavien. Vores Hjemmeside hedder www.panlegis.com.

Hvis en sælger har givet udtryk for at komme fra SKAT ville det komme meget bag på mig. Det er muligvis verdens dårligste salgsargument, og 9 ud af 10 ved at SKAT ikke har noget som helst at gøre med stiftelse og ændring af firmaer.

Vi sælger offshore selskaber og engelske limited selskaber, samt svenske AB, norske AS og tyske Gmbh. Man kan stifte et engelsk aktieselskab med en dansk filial for 750 euro. Det giver de samme rettigheder og fordele som i et A/S eller ApS men man slipper for kravet om kapitalindskud plus at aktionærlån er lovlige. Al drift vil foregå fra den danske filial som er et enkeltmandsfirma (ejet af det engelske aktieselskab)

Panlegis har stiftet over 20.000 selskaber i Skandinavien de sidste 5 år, og det er helt almindeligt at vores klienter betaler ved at oplyse deres kortoplysninger i telefonen eller betaler online. Det er dog lovkrav at klienten skal give tilladelse til at der må trækkes penge på kortet. Derudover skal klienten også oplyse os CPR nummer. Selvom vi har base på Malta betyder det ikke at vi er fritaget for dansk lovgivning. Dvs. hvis vi foretager noget ulovligt får vi nøjagtig de samme problemer som hvis vi havde base i DK.

Du har ikke noget at være bekymret for Morten, og hvis der er yderligere kan du altid ringe til os.

Jeg kan da egentlig godt forstå at du gemmer dig i udlandet. Du står til en temmelig stor røvfuld hvis du viser dig de forkerte steder..

xxx

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:17
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Mikkel Mikjær Christensen:
Det var 100% korrekt af Niels at rette dig ... og havde han ikke gjort det havde jeg gjort det. 

Så vær glad for at jeg kom først :D

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 16:54
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Det kan godt være du ikke vil sige dét, men dét ér nu altså forkerte oplysninger du kom med. Det var 100% korrekt af Niels at rette dig ... og havde han ikke gjort det havde jeg gjort det. 

Det kan godt være at det inde i dit hoved lyder rigtigt det du siger, men det som er vigtigt er hvordan andre forstår det, og hvis du formulere det på en måde så andre misforstår dig så er du altså med til at sprede misinformation, uagtet at du faktisk godt ved hvad der er rigtigt og forkert.

Men det er ikke noget at blive uvenner over ... op på hesten og videre, vi skal ud og gøre nogen kunder glade, det er trods alt dét vi tjener vores penge på :-)

Hva med at koncentrere jer lidt mere om hvad indlægget faktisk handlede om. Og så skriv i de indlæg hvor der rent faktisk bliver spurgt om hjælp til ApS selskaber. I har ikke svaret på de sidste 3 indlæg hvor folk spørger om hjælp. Men vælger i stedet at spamme dette indlæg med ligegyldig ordkløveri...!

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 17:15

Panlegis:

Panlegis har kontor på Malta og i Norge. De fleste ansatte sidder på Malta idet skatten er lavere end i Skandinavien. Vores Hjemmeside hedder www.panlegis.com.

Hvis en sælger har givet udtryk for at komme fra SKAT ville det komme meget bag på mig. Det er muligvis verdens dårligste salgsargument, og 9 ud af 10 ved at SKAT ikke har noget som helst at gøre med stiftelse og ændring af firmaer.

Vi sælger offshore selskaber og engelske limited selskaber, samt svenske AB, norske AS og tyske Gmbh. Man kan stifte et engelsk aktieselskab med en dansk filial for 750 euro. Det giver de samme rettigheder og fordele som i et A/S eller ApS men man slipper for kravet om kapitalindskud plus at aktionærlån er lovlige. Al drift vil foregå fra den danske filial som er et enkeltmandsfirma (ejet af det engelske aktieselskab)

Panlegis har stiftet over 20.000 selskaber i Skandinavien de sidste 5 år, og det er helt almindeligt at vores klienter betaler ved at oplyse deres kortoplysninger i telefonen eller betaler online. Det er dog lovkrav at klienten skal give tilladelse til at der må trækkes penge på kortet. Derudover skal klienten også oplyse os CPR nummer. Selvom vi har base på Malta betyder det ikke at vi er fritaget for dansk lovgivning. Dvs. hvis vi foretager noget ulovligt får vi nøjagtig de samme problemer som hvis vi havde base i DK.

Du har ikke noget at være bekymret for Morten, og hvis der er yderligere kan du altid ringe til os.

Gad vide hvilken Amino bruger der gemmer sig bag denne ny oprettede bruger? ;-)

Meld dem til Skat. Krydser fingre for at de bliver straffet.. Good luck :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Camilla Grønberg:
Nu var det bare gengæld for de stjerner du gav mig :-)

Tænk du ikke har andet at lave end at svine alle folk til i samtlige debatter du skriver i.

Tja, Camilla, du er ikke eneste, Mikkel helt umotiveret har svinet til her til aften.

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 21:49

Her til aften? Jeg tror det er normal praksis fra hans side, jeg har da ihvertfald oplevet det op til flere gange, faktisk næsten hver gang man forsøger at hjælpe andre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:51

Kristian Øllegaard:
Her til aften? Jeg tror det er normal praksis fra hans side...

Nå, okay, det vidste jeg ikke. Tak for info.

Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Camilla Grønberg:

Nu var det bare gengæld for de stjerner du gav mig :-)

Tænk du ikke har andet at lave end at svine alle folk til i samtlige debatter du skriver i.

Over and out Wink

Sikke noget pis at fyre af ! Og så beskylder du tilmed os for at kværulere ... Derudover så følger du ikke en skid med herinde hvis ikke du selv kan se hvor mange steder jeg har hjulpet. 

Din opførsel kan ikke tolereres, jeg har sendt en klage over din opførsel ... det kan simpelthen ikke passe at lavintelligente (det betyder dum) og ubegavede (det betyder også dum) mennesker som dig skal få lå lov at kør den her slags chikane ... så det skal enten stoppes, nu! Eller også er jeg 100% færdig med at hjælpe til herinde.

Du er så dum at jeg får ondt i blindtarmen over det ... gå over i et hjørne og rådn op! 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikjaer:

Ro på Mikkel!

Det hjælper sku ik ligefrem, at du klager over andres manglende debatevner, og du så derefter synker 14 stadier længere ned end dem... Det er sku lidt for dobbeltmoralsk...

Og prøv lige at tale pænt til folk... Der er fandme ingen grund til at fyre de der gloser af, pga en sølle uenighed om et Aps selskabs oprettelse!

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 22:13

Mikjaer:

Kristian Øllegaard:

Her til aften? Jeg tror det er normal praksis fra hans side, jeg har da ihvertfald oplevet det op til flere gange, faktisk næsten hver gang man forsøger at hjælpe andre.

Blandt snotten udenom din møgunge, du aner ikke hvad du taler om. Det er simpelthen til grin at sådan nogle værdiløse mennesker som jer kan få lov at køre den her slags terror på sådan nogle som mig der rent faktisk bidrager til siden ... Men det er åbenbart sådan siden skal køre.

Jeg kan godt forstå du har valgt at oprette en ny bruger til ovenstående, det må være pinligt hvis potentielle kunder finder ud af hvordan du bruger et offentligt forum til at svine normale og uskyldige mennesker ud - og du ville utvivlsomt få flere af de enkelt-stjerner du har lavet en masse flotte screenshots af.

Jeg forstår i øvrigt ikke du skriver at du har anmeldt andre i denne tråd for at skrive grimt - det er vidst det man kalder selvmål?

Fortsat god mandag :-)

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)