|
Hej amino. |
Tror det var rigtigt godt, du ikke havde kortet med.
Det er ren plat
Debat
|
Hej amino. |
|
Tror det var rigtigt godt, du ikke havde kortet med. Det er ren plat |
|
PAS PÅ! Du er ved at blive taget ved næsen.. Der findes ikke et "enkeltmandsselskab" og SKAT vil aldrig ringe ud for at sælge dig en selskabsform (det er alligevel Erhvervs & Selskabsstyrelsen man opretter selskaber hos..) Så jeg vil anbefale dig at lægge på når han ringer igen, eller samle oplysninger nok ind til at melde ham for bedrageri. Vær forøvrigt opmærksom på hvad du siger i telefonen, jeg ville forvente at sådan en fusker optager samtalen, og en mundtlig aftale er lige så bindende som en skriftlig! |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Det koster ikke 80k at lave et ApS. Det beløb er blot aktiver i firmaet og det kan være hvad som helst. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
Hej alle, |
|
Hvornår er skat lige begyndt og regne i Euro for deres ydelser. Jeg tror virkelig også du skal passe på, men bed da om og få sendt noget mere info om det på din mail eller post. Så sker der nok ikke mere. Ringede vedkommende fra hemmeligt nummer eller? Sig evt du har travlt når han/hun ringer og bed om et nummer og ringe tilbage på. Mvh Kristian |
Det koster da 80.000,- hvis man vil starte et ApS, men ja rigtig at man kan konvertere med aktiver. Nu skrev jeg det i sammenhæng med de 750 euro. |
|
Han ringede på 69 66 93 95, så det virker jo som noget helt reelt og lovligt når man kan se nummeret :) |