Det vil jeg da også gerne men har sgu ikke penge til det, også skal mine penge bruges til min kommende portal og det kommer til at koste knaster!
Hvad mener du? Hvis du ser andre coaching sider så ligner de noget der er værre end dette hehe! Så mener ikke helt du har ret der, men fair nok :)
Ved ikke lige hvad font er?
Igen ved ikke hvad du mener? Hvad er grid? :)
Sortere hvorfor? Navngive dem anderledes hvorfor?
Sorry - hvad er meta?
Det har du ret i, derfor at den skal blive bedre og derfor er jeg også dybt dybt taknemmelig over du har tid og gider at kommentere.
Det har du ret i og det kommer der også når siden er i tip tip ;P
Der er ikke noget der er for kritisk, når bare det er begrundet godt osv. :) Jeg takker virkelig for din tid og din feedback, det var virkelig fedt og du er skyld i jeg skal lære en masse, som jeg overhovdet ikke aner om, med alle de begreber du kom med. TAK :) Håber du får tid til at svare også takker jeg endnu en gang / Mvh |
Jeg er ikke helt sikker på, om det du forventer at få ved den her tråd er ros eller konstruktiv kritik.
Selvom jeg godt er klar over, at det måske ikke kommer i den pæne gemme skuffe over ros. Så syntes jeg at du skal have en ærlig og hudløs kritik af din side, det er vel kun på den måde at du kan få andre mennesker reelle mening.
Jeg ser ikke umildbart at din side er beregnet til dit firma som coach, til gengæld syntes jeg at når man lige kaster et hurtigt blik på siden (og jeg tror det er hvad de fleste mennesker vil gøre) virker lidt som en personlig side lidt alla en blog.
Jeg vil aldrig have gættet på at du er coach ud fra din startside. Syntes at du skal være lydhør over for de råd der bliver givet her, for selvom det er en flot side du har. Virker den utrolig uoverskuelig. Selve mængden af text på siden giver hurtig den over fladske besøgende nok til at surfe videre uden at udforske resten af dit site.
Mit råd til dig er, sats på det enkelte.
forstil dig selv at skulle komme ind på din side, fuldstændig uvidende om hvad siden handlede om. Hvordan ville du gebærde dig?
Køb et flot template til din side og find evt. noget hjælp med at sætte det op.
Jeg kan forslå www.templatemonster.com her kan du finde utroligt mange rigtige flotte sider, som man kan ændre meget i og sammentidig have et fantasktisk udseende samt funktionaliteten du søger.
Held og Lykke med det
Hilsen
Lasse