Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ønsker feedback på min nye hjemmeside !!!

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

DHD:
Jeg ville lade en designer lave et design til dig istedet - se de næste 3 punkter hvorfor

Det vil jeg da også gerne men har sgu ikke penge til det, også skal mine penge bruges til min kommende portal og det kommer til at koste knaster!

DHD:
Siden stemmer ikke overens med at vi er i 2011

Hvad mener du? Hvis du ser andre coaching sider så ligner de noget der er værre end dette hehe! Så mener ikke helt du har ret der, men fair nok :)

DHD:
Dine font valg gør det meget trættende at læse på siden

Ved ikke lige hvad font er?

DHD:
Siden er "rodet" så man gider ikke læse videre, overvej at bruge et grid til at styre dit indhold

Igen ved ikke hvad du mener? Hvad er grid? :)

DHD:
Jeg ville sortere din menu anderledes og navngive den anderledes

Sortere hvorfor? Navngive dem anderledes hvorfor?

DHD:
Du mangler meta data i forhold til din søgemaskineoptimering

Sorry - hvad er meta?

DHD:
Siden udstråler ikke seriøsitet og overblik, men nærmere det modsatte - det er ikke godt når du vil coache folk - siden er en konflikt i sig selv

Det har du ret i, derfor at den skal blive bedre og derfor er jeg også dybt dybt taknemmelig over du har tid og gider at kommentere.

DHD:
Da det er en side om dig som coach, synes jeg der skal være et rigtig godt billede af dig på siden - det handler om at du skal skabe en relation til dine kunder og gøre dem trygge ved dig, ellers kontakter de dig ikke.

Det har du ret i og det kommer der også når siden er i tip tip ;P

DHD:
Håber ikke det var alt for kritisk - men det var i hvert fald ærligt :)

Der er ikke noget der er for kritisk, når bare det er begrundet godt osv. :)

Jeg takker virkelig for din tid og din feedback, det var virkelig fedt og du er skyld i jeg skal lære en masse, som jeg overhovdet ikke aner om, med alle de begreber du kom med. TAK :)

Håber du får tid til at svare også takker jeg endnu en gang

/ Mvh

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 00:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ikke helt sikker på, om det du forventer at få ved den her tråd er ros eller konstruktiv kritik.

Selvom jeg godt er klar over, at det måske ikke kommer i den pæne gemme skuffe over ros. Så syntes jeg at du skal have en ærlig og hudløs kritik af din side, det er vel kun på den måde at du kan få andre mennesker reelle mening.

Jeg ser ikke umildbart at din side er beregnet til dit firma som coach, til gengæld syntes jeg at når man lige kaster et hurtigt blik på siden (og jeg tror det er hvad de fleste mennesker vil gøre) virker lidt som en personlig side lidt alla en blog

Jeg vil aldrig have gættet på at du er coach ud fra din startside. Syntes at du skal være lydhør over for de råd der bliver givet her, for selvom det er en flot side du har. Virker den utrolig uoverskuelig. Selve mængden af text på siden giver hurtig den over fladske  besøgende nok til at surfe videre uden at udforske resten af dit site.

Mit råd til dig er, sats på det enkelte. 

forstil dig selv at skulle komme ind på din side, fuldstændig uvidende om hvad siden handlede om. Hvordan ville du gebærde dig? 

Køb et flot template til din side og find evt. noget hjælp med at sætte det op.

Jeg kan forslå www.templatemonster.com her kan du finde utroligt mange rigtige flotte sider, som man kan ændre meget i og sammentidig have et fantasktisk udseende samt funktionaliteten du søger.

Held og Lykke med det

Hilsen 

Lasse

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 00:29

Hej trådstarter,

Der er desværre flere punkter, som jeg mener du skal have rettet. Martin har været inde på de vigtigeste, så det kan blive en gentagelse.

Hvis du ikke selv er skarp i photoshop eller CSS så få en "pro" til at kigge på det. Din skrifttype og din header (vandet) skal laves om!

Jeg forstår godt at du er gald for headeren, men alle der bare kender lidt til CMS vil straks tænke "template" og det er nok ikke den følelse du vil plante i dine kunders hoved.

Som det også tidligere er nævnt, så vil jeg råde dig til at vælge en anden template (wordpress) eller endnu bedre få en freelancer til at sætte en fin og billig side op for dig. Alternativ så planlæg at bruge de næste mange mange måneder på diverse fora - såsom wordpress.com, ilovecss.com (eller andre), amino.dk og diverse andre webfora.

Jeg synes det er fedt du selv har givet dig i kast med webdesign, men hvis du brænder for noget andet - som coaching - så kan det bedre betale sig at betale sig fra det.

PS: Jeg sælger ikke noget og kan ikke hjælpe dig med udviklingen - så er der ingen tvivl om min objektivitet Smile

Held og lykke!

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:37

Hej igen

Det behøver ikke koste mange knaster - og i så fald ville jeg måske hellere spare et par tusind op og så få en side der er præsentabel og giver den værdi du har brug for end at få det modsatte ud af siden - husk på at din hjemmeside er det nemmeste sted at "tjekke" dig ud og det gør folk.

Der er dårlige og gode hjemmesider i alle brancher - vi har designet sites til et par coaches som har fået nogle helt fine sider uden at betale spidsen af en jetjager for det.

En font er en skrifttype - din skrifttype er lidt trist og gammeldags i mine øjne.

Et grid er en måde at designe en side efter - læs lidt her: http://960.gs/ <- dette er et meget brugt grid.

Jeg ville sortere din menu anderledes da du skal følge dine besøgende igennem siden - og som din menu er nu, så vil du gerne have dine besøgende til at læse de første menupunkter, så kommer de til kontakt og så er de faktisk der hvor de burde ende - ved at de skriver en besked til dig og forlader din side.

Meta data er til søgemaskinerne - du kan læse mere om det her: http://wiki.ku.dk/webmanual/index.php?title=Metadata

Som der bliver nævnt lige her oppe over så vil en template fra template monster være et bedre alternativ til dig og så måske betale dig fra at få nogen til at sætte det op for dig - og give dig lidt vejledning samtidig.

Mit bedste råd (og det er endda gratis) er at du bruger din tid på det du er rigtig god til og så betaler dig fra at komme godt igang på nettet hos nogen der er rigtig gode til det de laver.

Hvis du vil er du velkommen til at komme forbi os til en snak om hvad det vil koste dig at komme godt igang, vi har hjulpet en del iværksættere igang med nogle holdbare løsninger (også økonomisk).

:-)

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 00:37

Trisha82:

DHD:
Jeg ville lade en designer lave et design til dig istedet - se de næste 3 punkter hvorfor

Det vil jeg da også gerne men har sgu ikke penge til det, også skal mine penge bruges til min kommende portal og det kommer til at koste knaster!

Jeg føler mig fristet til at spørge, hvordan du har råd til at lade være? Hvis du bruger 1500-2000 kr. på at få en freelancer til at lave din hjemmeside, så vil det helt klart forbedre chancen for at folk vil tage kontakt til dig med faktor 10.

Nu ved jeg jo ikke hvor meget du tjener pr. kunde som coach, men jeg kan ikke forestille sig at der skal mange kunder igennem biksen, før det website har tjent sig hjem.

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 00:39

Lasse Petersen:
ros eller konstruktiv kritik.

Søger jo begge, så man kan lære af det.

Lasse Petersen:
Jeg ser ikke umildbart at din side er beregnet til dit firma som coach, til gengæld syntes jeg at når man lige kaster et hurtigt blik på siden (og jeg tror det er hvad de fleste mennesker vil gøre) virker lidt som en personlig side lidt alla en blog. 

Ja forsiden er  tam i know men husk det er jo "bare et slags udkast". Mit firma som jeg omtalte i din PB er ikke dette. Det er en Portal jeg skal lave, dette er til mig selv som coach. HUSK DET! :)

Når du siger mængden af teksten, mener du så der skal stå meget mere??

Lasse Petersen:
Køb et flot template til din side og find evt. noget hjælp med at sætte det op.

Hvad er det og hvad koster det? Jeg er ikke meget for at bruge penge da de skal bruges til min portal der kommer til at koste kassen!

Men bruger selvfølgelig hvis det kan hjælp.

Lasse Petersen:
Jeg kan forslå www.templatemonster.com her kan du finde utroligt mange rigtige flotte sider, som man kan ændre meget i og sammentidig have et fantasktisk udseende samt funktionaliteten du søger.

Tusind tak.. jeg kigger på den.

Jeg tager hatten af for du gad og bruge din kostbar tid på mig, og håber du får tid til at svare på mine respons.

/Have en god aften! :)

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 00:41

TheisM:
Jeg føler mig fristet til at spørge, hvordan du har råd til at lade være?

Ha ha tak :p

TheisM:
Hvis du bruger 1500-2000 kr. på at få en freelancer til at lave din hjemmeside, så vil det helt klart forbedre chancen for at folk vil tage kontakt til dig med faktor 10.

Det vil jeg gerne bruge men gad ikke bruge 10.000 kr. som jeg havde hørt folk har brugt :)

TheisM:
Nu ved jeg jo ikke hvor meget du tjener pr. kunde som coach, men jeg kan ikke forestille sig at der skal mange kunder igennem biksen, før det website har tjent sig hjem.

Er ny som selvstændig så tjener ik noget lige nu :)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 00:49

Med hensyn til teksten mente jeg at der var for meget af det, samlet på et sted. 

Når der står så meget tekst på en gang, bliver man hurtigt træt af at skulle pløje sig igennem det og vil derfor vælge at kigge på en helt anden side.

Et template:

Template er en skabelon. En færdig hjemmeside, komplet med billeder, menuer, ikoner, logoer osv. Som folk har lavet. Så sælger de folk denne ene hjemmeside som "kopier" til lad os for eksemplets skyld sige 100 mennesker og tjener måske 400kr på hver. På den måde har de måske lavet en rigtig fed side som DU kan købe en kopi af, uden at betale en formue.

Det vil sige at du får en "kopi" af en hjemmeside, som ofte er hamrende flot. Men den ligner alle de andres som har købt den samme "kopi".

Det man så gør er at man får sat sit eget præg på det her template eller "kopi" man har købt.

Man kan selv få lavet nogle flotte billeder som man kan ligge ind, man får måske designet sit eget logo og lagt det på siden også i dit tilfælde får oversat siden fra engelsk (det sprog de fleste templates kommer med) til dansk. 

Og på den måde får man ved at lave sine egne ændringer, i sidste ende en hamrende flot side, med dit helt eget præg. For meget små penge.

Men det kræver at du finder en der kan hjælpe dig med at sætte siden op og sådan noget. Det koster muligvis en lille smugle, ment intet i forhold til hvad du får ud af det.

Håber det var et fyldestgørende svar.

Hilsen 

Lasse

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 00:50

Hvis vi tager denne side, ja der stå mere meeeen undseende er da død sygt!

DHD:

Det behøver ikke koste mange knaster - og i så fald ville jeg måske hellere spare et par tusind op og så få en side der er præsentabel og giver den værdi du har brug for end at få det modsatte ud af siden - husk på at din hjemmeside er det nemmeste sted at "tjekke" dig ud og det gør folk.

Du har ret, har også kommenteret det i en andens indlæg :)

DHD:
Der er dårlige og gode hjemmesider i alle brancher - vi har designet sites til et par coaches som har fået nogle helt fine sider uden at betale spidsen af en jetjager for det.

Hvem er vi? Og høre jeg et tilbud fra dig mellem linjerne? hehe

DHD:
En font er en skrifttype - din skrifttype er lidt trist og gammeldags i mine øjne.

Jeg har brugt times new roman er det ikke bare standard?

DHD:
Et grid er en måde at designe en side efter - læs lidt her: http://960.gs/ <- dette er et meget brugt grid.

Tak i will :)

DHD:
Jeg ville sortere din menu anderledes da du skal følge dine besøgende igennem siden - og som din menu er nu, så vil du gerne have dine besøgende til at læse de første menupunkter, så kommer de til kontakt og så er de faktisk der hvor de burde ende - ved at de skriver en besked til dig og forlader din side.

Ja du har en god point der! :)

DHD:
Meta data er til søgemaskinerne - du kan læse mere om det her: http://wiki.ku.dk/webmanual/index.php?title=Metadata

Sikke mange "lektier" du giver mig hehe men tusind tak.

DHD:
Som der bliver nævnt lige her oppe over så vil en template fra template monster være et bedre alternativ til dig og så måske betale dig fra at få nogen til at sætte det op for dig - og give dig lidt vejledning samtidig.

Ken du nogen der kan? og hvad vil det evt koste?

DHD:
Mit bedste råd (og det er endda gratis) er at du bruger din tid på det du er rigtig god til og så betaler dig fra at komme godt igang på nettet hos nogen der er rigtig gode til det de laver.

Ja det siger du :) og vil følge dit råd..

DHD:
Hvis du vil er du velkommen til at komme forbi os til en snak om hvad det vil koste dig at komme godt igang, vi har hjulpet en del iværksættere igang med nogle holdbare løsninger (også økonomisk).

Der kom det frem, du lavet sådan noget her og havde et tilbud.

Jeg takker, men jeg vil nu gerne høre hvad du selv tror det vil koste. :)

Tak for allle dine "gratis" råd og hjælp :)

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 00:55

Tue Nielsen:
Hvis du ikke selv er skarp i photoshop eller CSS så få en "pro" til at kigge på det. Din skrifttype og din header (vandet) skal laves om!

Hvad er der helt præcist galt med det? :)

Tue Nielsen:
Jeg forstår godt at du er gald for headeren, men alle der bare kender lidt til CMS vil straks tænke "template" og det er nok ikke den følelse du vil plante i dine kunders hoved.

Hvad er CMS?

Tue Nielsen:
Som det også tidligere er nævnt, så vil jeg råde dig til at vælge en anden template (wordpress) eller endnu bedre få en freelancer til at sætte en fin og billig side op for dig. Alternativ så planlæg at bruge de næste mange mange måneder på diverse fora - såsom wordpress.com, ilovecss.com (eller andre), amino.dk og diverse andre webfora.

Måneder er der ik tid til he he men jeg skal gøre et forsøg.

Tue Nielsen:
Jeg synes det er fedt du selv har givet dig i kast med webdesign, men hvis du brænder for noget andet - som coaching - så kan det bedre betale sig at betale sig fra det.

Tak ja jeg måtte i gang og se om man kunne slippe med den gratis måde, men det kunne man åbenbart ikke i denne tid.

Tak nu alligevel for alt din hjælp o jeg lære af jer alle det skønt med alt den konstruktiv kritik :)

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)