Pas på med den. Hvis du sætter den slags kriterier op, så skal du være opmærksom på, at du fravælger mange af dem der rent faktisk har erfaringen til at få dit website til at skabe resultater for dig, som du vel ønsker.
Hvis man ved hvad man er værd, og man har kunder og ordrer nok, så er der jo ikke mange der gider arbejde gratis (som oftest)
Det er derfor jeg skriver at hun skal se referencer ELLER et udkast.
Jeg er udemærket klar over at mange etablerede virksomheder ikke er interesserede i at lave udkast til gud og hver mand. Nogle gange kan man dog være heldig at få et tilbud fra folk der kan løse opgaven, men ikke har relevante referencer at vise, og der er det helt fair at bede om et udkast.
Det vigtigste er bare at du tager en god dialog med folk du kan se der har løst tidligere opgaver indenfor webdesign.
Stil kritiske spørgsmål til hvordan de vil skabe de elementer der skal til for at få dine besøgende til at udføre de handlinger, der er essentielle for websitets formål og dine succeskriterier.
Husk at tænk på det som en investering i en markedsføringskanal der videreformidler dit produkt.. nemlig dig.