Hej Theis!!
Der er en del ting at tage fat få, her er en smule der er nemt at gå til:
Åhhh det lyder ikke godt, he he eller jo hvis det god feedback du kommer .. :)
Dine menupunkter giver ikke meget mening. Det er fuldstændig generiske ord, der ikke give den besøgende noget hint om hvad der gemmer sig på siden.
Hmm altså hvad mener du med menu punkter? Er det ikke dem der står privat, firma osv? For det betyder jo det de fremhæver? f.eks. Pris= pris på sessionerne?
Billedet i toppen siger ikke noget om hvad siden handler om, og giver ikke umiddelbart siden nogen værdi. Det er meget plads at bruge på et billede der ikke umiddelbart har noget formål.
Hmm tjaa det kan du da godt have ret i, men det symbolisere ringe i vand, som man jo godt ved i overført betydning ?
Ingen af dine sider har titler.
Skal de have en titel overskrift oven?
De fleste at teksterne på siden er enten så smalle eller brede, at de er ubehagelige at læse. Hvis du gerne vil have en idé om hvordan tekster skal opstilles, så brug f.eks. de store avisers hjemmeside som forbillede, de har temmelig godt styr på det.
Hvad mener du her? De er da i bokse osv? Ik alle men mange?
Underskriften i bunden af om mig siden, virker lidt malplaceret (især når det ikke er en rigtig underskrift).
Oki det var mere som en afslutning.
Designet halter generelt en del, hvilket ikke ligefrem skaber tillid. Mindre tillid = færre kunder.
Derfor jeg tager alt den kritik til mig, for folk der ved lidt om hvad de snakker om. :)
Du ska have tusind tak fordi du ville kommentere og havde tid, håber du får tid til at svare.
Mvh