Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg kunne godt tænke mig jeres respons på min nyetableret hjemmeside, som sælger golftilbehør til billige priser. Jeg vil meget gerne have noget konstruktiv kritik. Glæder mig til at høre jeres mening.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:27

Hey nanna

Super fed side, mangler lidt her og der, men hvorfor kan jeg ikke se priser?

hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 28. Jul 11
Skrevet kl. 22:32

Tak for dit hurtige svar! Når jeg selv går ind og kigger kan jeg godt se priserne - har du trykket på en af kategorierne (Golfbolde, Tees osv.)?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:38

Jep kan desværre ikke se priser nogle steder...

Til siden vil jeg sige:

Jeg føler mig ikke tryg ved at handle på din side, den mangler noget mere gang i den. Kedeligt design og logo.. Fyr op under noget Trustpilot. Og få en aftale med pbs om at tage dankort.

Leveringstid 5 til 7 dage? Ahhh :) Du køre sikkert ikke med lager og nok derfor, også derfor jeg personligt ville vælge dig fra.

Også mangler der sgu nogle Golfkøller :) hehe... Har selv spillet golf, så ved hvad der skal til:) Også få lige en SEO ekspert til at rode lidt med din side også er du 100% optimeret og klar til google :)

Udover det så til dit logo der vil jeg sgu gerne komme ind på en side hvor jeg ser dig svinge en kølle, evt. i en video eller i logoet.. Det ville sætte skub i dine købere :)

HELD OG LYKKE

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 22:40

Rigtig flot side, nem og overskuelig.

Der er bare et problem jeg lige støtte på; Når jeg trykker på "tees" på forsiden, bliver jeg linket videre til golfbolde og ikke tees.

Marc C

Ung iværksætter med store drømme

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48

Det er en meget enkel og funktionel website. På en eller anden måde mangler savner jeg lidt "spræl" i den. Du kan peppe siden op ved at gøre noget mere ud af det grønne topbanner. Jeg kunne foreslå et baggrundsbillede fra en goldbane, hvor en spiller slår med sin golfkølle. At der står golfbolden.com og "enhvers golfers døgnkiosk" er fint, og det kan sagtens overføres til banneret, evt. i sort eller farvet, afhængigt af baggrunden, blot bogstaverne træder frem.

Det er fint, at venstrepanelet med Forside, Golfbolde osv reagerer og skifter farve, når man flytter musen hen over. Til gengæld synes, at de 7 links står kejtet på en eller anden måde. Der mangler nogle rammer i venstre side eller noget farvet baggrund.

Var inde at læse på FAQ. Udmærket tekst. Fri for (stave)fejl, men med en spøjs komma-tegnsætning - eller mangel på samme. Det behøver du selvfølgelig ikke skulle rette.

Det er smart nok med kontakt-formularen, men teksten bør stå på dansk... synes jeg. Overvej, om det er nødvendigt med Subject. Det behøver du ikke ulejlige brugeren med.

Trykkede mig ind golfbolde for at se. Lagde mærke til, at der fx står kr429. Hvis du kan, bør du prøve at få indsat et mellemrum, så der står kr. 429. Det ser nemlig lidt akavet ud som det står.

Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:50

Det ser godt ud :)

Jeg er dog ikke så vild med, at det er lavet i FLASH :(

Men ellers ser det rigtig godt ud :)

Tilmeldt 28. Jul 11
Skrevet kl. 22:55

Mange tak for jeres konstruktive kritik! Jeg vil helt klart tage designet til revurdering, og rette de små fejl I fandt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57

Marc C:
Der er bare et problem jeg lige støtte på; Når jeg trykker på "tees" på forsiden, bliver jeg linket videre til golfbolde og ikke tees. 

Det er korrekt, men det er ikke Tees i venstre links-panel; det er de 3 felter på forsiden; feltet til højre for Golfbolde og Handsker.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:07

Virker som rigtig god hjemmeside en meget lille detalje jeg har fundet er at nede i venstre hjørne. Hvor man kan gå til kontakt eller facebook. Kan man ved kontakt både trykke på teksten eller logoet. Hvor man derimod ved facebook ikke kan trykke sig videre via teksten.

En lidt større ting er at når jeg på forsiden vælger et produkt. Golfbolde, handsker, tees, golfhåndklæder eller afstandsmålere sender den mig lige meget hvad hen på golfbolde.

En sidste ting er at det er lavet i flash hvilket betyder at iphone ejere ikke kan benytte siden. Og efter som der bliver lavet flere og flere køb fra mobilen. Ville det jo være godt at give iphone brugerne muligheden der.

Håber noget af det kan bruges - Alexander Larsen 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)