Det er en meget enkel og funktionel website. På en eller anden måde mangler savner jeg lidt "spræl" i den. Du kan peppe siden op ved at gøre noget mere ud af det grønne topbanner. Jeg kunne foreslå et baggrundsbillede fra en goldbane, hvor en spiller slår med sin golfkølle. At der står golfbolden.com og "enhvers golfers døgnkiosk" er fint, og det kan sagtens overføres til banneret, evt. i sort eller farvet, afhængigt af baggrunden, blot bogstaverne træder frem.
Det er fint, at venstrepanelet med Forside, Golfbolde osv reagerer og skifter farve, når man flytter musen hen over. Til gengæld synes, at de 7 links står kejtet på en eller anden måde. Der mangler nogle rammer i venstre side eller noget farvet baggrund.
Var inde at læse på FAQ. Udmærket tekst. Fri for (stave)fejl, men med en spøjs komma-tegnsætning - eller mangel på samme. Det behøver du selvfølgelig ikke skulle rette.
Det er smart nok med kontakt-formularen, men teksten bør stå på dansk... synes jeg. Overvej, om det er nødvendigt med Subject. Det behøver du ikke ulejlige brugeren med.
Trykkede mig ind golfbolde for at se. Lagde mærke til, at der fx står kr429. Hvis du kan, bør du prøve at få indsat et mellemrum, så der står kr. 429. Det ser nemlig lidt akavet ud som det står.