Hej Lotte Nej du fornærmer mig ikke, og det er også rigtigt at jeg ikke er i din målgruppe, så hul i det med blomsterne hvis alle andre kan li det, er det jo mere vigtigt. Det med billederne er en rigtig god ting at offer lidt tid og måske penge på, gode billeder og helst store billeder flytter/sælger varer det har jeg fundet ud af for længst, her må der ikke spares, men læg dem så kunderne selv skal klikke på en "Billede kanp" for at få dem vist i stor størrelse & detaljer, kunderne skal ikke serveres for en 40 MB side uden selv at be om det. Og igen adressesiden: så lav det så den er for indstillet med Danmark og med de felter som er mest sansynligt at dine kunder kommer fra, husk at det skal være let, let, og let Mvh Allan |
Hej Lotte
Et andet lille godt råd fra mig er at du skal give det lidt tid.. For mig tog det ca. 7 mdr. inden ordrene begyndte at komme i de mængder, som jeg gerne ville.. Der er så mange børnetøjsforretninger på nettet og jo længere tid du har eksisteret jo mere seriøs og blivende tror jeg at du opfattes og da kunder/mødre er konservative i deres valg skal man lige "bide sig fast" på markedet inden ordrene kommer..
Held og lykke