Hej alle i smarte Aminoer, jeg har brug for lidt eksperthjælp :P Jeg er i gang med at finde min niche ting at sælge, og det har fået mig til at tænke på nogle ideer jeg har haft længe. Det har så fået mig til at tænke på om jeg kunne realisere min idé. Det jeg gerne vil sælge er produkter fra Østen, især Japan. Men jeg har ikke rigtig nogen kapital (ca. 10,000 kr.) til at købe et lager o.lign. som det står til lige pt. Derfor har jeg tænkt på om det ville være muligt for mig at kunne fuldføre sådan et projekt for så få penge? Jeg har også hørt at det er alt for dyrt at skulle importere eller for den sags skyld lave en aftale om drop shipping uden for EU, er dette korrekt? Jeg har en kontakt i London som jeg måske kan lave en drop shipping aftale med, men ville det være økonomisk muligt at sende pakker fra England til kunder i Danmark? Og hvad med leveringstiden? Jeg ved ikke så meget om drop shipping, så hvis der er nogen der kunne give mig et bud på om dette ville virke, så ville jeg være glad :) Men ellers hvad synes i? Er der en reel mulighed i at jeg kan realisere denne drøm uden at have en stor kapital og ved evt. at sende pakker fra England? |
Bump, ingen der har noget feedback?