Før du springer i hos Mailchimp, må du endelig tage et kig på www.ebooster.dk efter kl. 20 i aften, hvor vi lancere en ny og lækker version af vores produkt.
Jeg har en forkærlighed for danske iværksættere, og I skal naturligvis have en fair chance for at vise, hvad I kan.
Men store virksomheder med et kæmpe udviklings- og supportsetup har også en række fordele i form af "economies of scale", som ofte smitter positivt af på brugernes vilkår både i form af lave priser og mange features.
Men du kan jo starte med at sløjfe oprettelsesgebyret for Amino brugere :) hvis du ved, at jeres produkt er godt, så bliver vi jo hængende som betalende brugere.
Jeg smider også lige min stemme ind for campaignmonitor - jeg har ikke selv brugt det, men de folk jeg kender og som har, siger kun rigtig gode ting om det.
Jeg har en forkærlighed for danske iværksættere, og I skal naturligvis have en fair chance for at vise, hvad I kan.
Men store virksomheder med et kæmpe udviklings- og supportsetup har også en række fordele i form af "economies of scale", som ofte smitter positivt af på brugernes vilkår både i form af lave priser og mange features.
Men du kan jo starte med at sløjfe oprettelsesgebyret for Amino brugere :) hvis du ved, at jeres produkt er godt, så bliver vi jo hængende som betalende brugere.
Mvh Troels.
Hej Troels
Vi satser på brugervenlighed og god support med vores danske løsning. Du er mere end velkommen til at kontakte os via telefon eller mail, så laver vi en god aftale. God dag.
Vil bare lige sige tak til alle som har hjulpet i denne tråd. nu har jeg prøvet mailchimp og det virker til at være det helt som jeg havde håbet og det er nemt at finde ud af for en nybegynder.