Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket e-mail system er bedst til 1.500 - 10.000 personer.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Her kommer lige en stemme mere på MailChimp.

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:46

Har forfattet og sendt 4-5 nyhedsbreve via Ubivox. Det er ikke voldsomt brugervenligt, men løser opgaven til en fair pris.

Vi (GiftManager.com) skifter til MailChimp inden næste nyhedsbrev - jeg er allerede mere tryg ved MailChimps brugergrænseflade end jeg er ved Ubivoxs.

Mvh Troels.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 22:51
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:53

Hej Troels

Før du springer i hos Mailchimp, må du endelig tage et kig på www.ebooster.dk efter kl. 20 i aften, hvor vi lancere en ny og lækker version af vores produkt.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 12:01

Kære eBooster.

Jeg har en forkærlighed for danske iværksættere, og I skal naturligvis have en fair chance for at vise, hvad I kan.

Men store virksomheder med et kæmpe udviklings- og supportsetup har også en række fordele i form af "economies of scale", som ofte smitter positivt af på brugernes vilkår både i form af lave priser og mange features.

Men du kan jo starte med at sløjfe oprettelsesgebyret for Amino brugere :) hvis du ved, at jeres produkt er godt, så bliver vi jo hængende som betalende brugere.

Mvh Troels.

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 12:03

Jeg smider også lige min stemme ind for campaignmonitor - jeg har ikke selv brugt det, men de folk jeg kender og som har, siger kun rigtig gode ting om det.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:16

Troels Kjems:

Kære eBooster.

Jeg har en forkærlighed for danske iværksættere, og I skal naturligvis have en fair chance for at vise, hvad I kan.

Men store virksomheder med et kæmpe udviklings- og supportsetup har også en række fordele i form af "economies of scale", som ofte smitter positivt af på brugernes vilkår både i form af lave priser og mange features.

Men du kan jo starte med at sløjfe oprettelsesgebyret for Amino brugere :) hvis du ved, at jeres produkt er godt, så bliver vi jo hængende som betalende brugere.

Mvh Troels.

Hej Troels

Vi satser på brugervenlighed og god support med vores danske løsning. Du er mere end velkommen til at kontakte os via telefon eller mail, så laver vi en god aftale. God dag.

Mvh
Espen

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 19:02

Hej Troels!

Du er også velkommen til at prøve vores system www.makenewsmail.dk 

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 19:31
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 15:07

Vil bare lige sige tak til alle som har hjulpet i denne tråd. nu har jeg prøvet mailchimp og det virker til at være det helt som jeg havde håbet og det er nemt at finde ud af for en nybegynder. 

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)