Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket e-mail system er bedst til 1.500 - 10.000 personer.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Hvis jeg var dig ville jeg også give Campaign Monitor et forsøg, syntes personligt at den er væsentligt bedre og nemmere end Mailchimp

Tilmeldt 17. Jun 06
Indlæg ialt: 70
Fra  StrongMind Skrevet kl. 10:05

Jeg har nu truffet mit valg og kører løs med eBooster.

De har været skarpe, systemet er nemt at gå til og deres kundeservice har præcist og hurtigt hjulpet en besværlig kunde som mig :)

Glæder mig til min første udsendelse gennem det system.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 10:24

Jonas Allentoft:

Mit firma, Core Relations repræsentere ExactTarget i Skandinavien som Michael Leander snakker om i indlægget.
ExactTarget blev i 2009 udråbt som en af top 5 systemerne indenfor Email Marketing. (Der kommer en ny rapport i Dec. 2011) - ExactTarget kommer nu med "Interactive Marketing Hub" - se video
Ingen af de Danske systemer er med i den rapport - nok primært pga. funktioner, størrelse og de kunder der bruger ExactTarget.
Jeg ligger gerne rapporten op hvis nogle er interesseret i at læse hvilke punkter der måles på for at vurdere systemerne!

Hvis i først for alvor skal til at starte op med Email Marketing kan et af systemer der allerede er nævnt sagtens bruges. Men der er mange forskellige ting i skal overveje!

Hvis du har interesse kan du læse en artikel jeg tidligere har fået udgivet omkring "Næste Generation af Email Marketing"

Hilsen Flemming

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:32

Helt enig....Jeg er træt af at bruge penge på al mulig systemer, som ikke virker. Vi kører også nu med eBooster, og det er fantastisk nemt at benytte. Kundeservicen er helt i top, og jeg er blevet så begejstret for eBooster, at jeg fremover også vil benytte eBooster til at hjælpe mig med min hjemmeside og anden IThjælp.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 14:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kontorhuset Taastrup:
Helt enig....Jeg er træt af at bruge penge på al mulig systemer, som ikke virker. Vi kører også nu med eBooster, og det er fantastisk nemt at benytte. Kundeservicen er helt i top, og jeg er blevet så begejstret for eBooster, at jeg fremover også vil benytte eBooster til at hjælpe mig med min hjemmeside og anden IThjælp.

Kære J. H.

Da du ifølge Linkedin selv er stifter og medejer af eBooster, så må du jo have et rigtigt godt udgangspunkt for at vurdere eBoosters kvaliteter.

Jeg har ingen problemer med, at aktive Amino brugere lovpriser egne produkter, men muldvarper hører til på bondens mark, ikke her på Aminos debatfora.

Mvh Troels.

Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 15:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Troels

Mit navn er Hacer Temiz, og jeg er indehaver af Kontorhuset. Samtidig har jeg Vikarformidlingen samt butik Jasmin i Albertslund Centret.

Jeg beklager, at det kunne virke som om at eBooster skulle stå bag dette indlæg. Der er tale om en misforståelse. Personen du omtaler har været hyret ind som daglig leder i Kontorhuset, ifm. opstart og stiftelse af virksomheden, men er ikke længere ansat her.

Jeg har i mine forskellige virksomheder benyttet diverse CRM systemer, nyhedsbreve, webshop mm, og har bare været træt af al mulige sælgere, der formår at sælge ikke brugbare produkter. Jeg er ikke selv god til IT delen, så jeg ville bare dele min glæde over at jeg I J.H og hans firma, har jeg fundet en samarbejdspartner og virksomhed, som yder en service, som jeg påskønner i mit professionelle arbejde.

Jeg beklager virkelig, at det virkede som om jeg skrev på vegne af J.H. Det sidste jeg ville ønske, var at ødelægge eBoosters ry.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 15:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hacer.

Tak for dit svar.

Jeg skylder dig en halv undskyldning, da du øjensynligt ikke selv ejer eBooster, men blot har haft ejeren ansat i dit firma.

Mvh Troels.

Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 19:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt i orden:)

/Hacer Temiz

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 19:49

Vi bruger Mailchimp, kan kun anbefales.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 15:09

Som med de fleste af denne type tråde bliver der ikke takt om hvad styrkerne og svaghederne er i de forskellige systemer. Det er umuligt at anbefale et system uden at opstille sine krav.

Nogle systemer er fantastiske til at bygge og vedligeholde mailing lister, der er stor forskel på hvor meget de kan integreres med ex. CRM systemer, hvor individualiseret kontakten er - Skal du bruge dialog markedsføring (individuel) eller masse markedsføring af den samme besked til alle?

Dialog værktøjere som eksempelvis Zoomio kan være meget dyre, medens mange af list building applikationerne er klart billigere.

Jeg vil personligt have mit overblik i mit CRM system (Goldmine) som iøvrigt er exceptionelt til mail distribution og kan noget som ingen af de simplere systemer ala ConstantContact kan, men hvor du også har mere manuelt arbejde. 

Mit råd er at definere dine behow før du begynder at vurdere leverandører.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)