Jeg har netop modtaget besked om forsendelse med UPS. 38 kasser - 600 kg. Det er altsammen meget godt, men afsenderen har ikke fået rettet vores adresse, som nu er 50 km væk fra den angivne adresse. Både afsenderen og jeg kontakter straks UPS, som ikke vil ændre modtager adressen før, fragten har været forsøgt afleveret på den angivne/forkerte adresse. Hvis jeg er heldig, kan jeg så få mine varer dagen efter. Jeg forstår godt, at jeg som modtager ikke kan ændre adressen, men jeg forstår ikke, at afsenderen ikke kan ændre info ved at være logget ind på UPS.com med bugerinfo og kode. Dette kan først lade sig gøre efter 1. forgæves leveringsforsøg. Er der nogen her på Amino, der kan forklarer mig, det fornuftige i UPS politik omkring ændring af modtager adresse? Mvh Miriam
|
Det kommer vist an på hvor stor en kunde man er hos UPS, jeg har sågar en enkelt gang fået min leverandør til at ændre en adresse fra Danmark til Sverige - UPS var ikke glad for den, men de slugte den til sidst.