Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp os til at blive bedre - giv os lidt feedback! (Leasingportal)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Jensen:

Jesper Bræmer:
Hm, ja det er jo en problemstilling der er væsentlig. Jeg har dog ikke selv opfattet det sådan, og har ligeledes heller ikke hørt det fra andre - men måske du har en idé til at komme dette problem til livs?

Uanset hvad, tak for feedback.

Jeg er måske i en anden målgruppe :) Jeg har aldrig rigtigt været interesseret i biler og har ikke behov/lyst til at have en bil.

Jeg ville lave en formular baseret på behov. Opstil nogle scenarier til forskellige behov (evt. lidt 'sexet' med noget JavaScript hvis i har kompetencer/budget til den slags), f.eks.:

- Kører ca. 150km pr. måned i større byer
- Kører dagligt over 100km
- Erhverv
- Luksus biler
- El-biler

Osv.

Når man vælger en, har i lavet en søgning der bliver kørt med de kriterier der passer til. Her kan brugeren så selv ændre kriterierne i den 'avancerede' formular i har på forsiden nu. Det ville give mulighed for at vurdere mit behov.

Hm, ja det er faktisk ikke en helt dum idé - tak for'et... 
Det vil dog først være en funktion der kommer efter BETA-sitet er færdigt, med god idé.. 

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 11:24

Mikael christiansen:

Siden synes jeg er okay Smile

Lidt ville jeg dog forbedre

Kontaktformular på kontaktsiden derved lettere at kontakte dig

SEO der hurtigt giver lidt ekstra på siden

Giv alle billeder titler og tags derved findes i google billedet søgning.

Udnyttes ikk maks. Den interne links struktur udnyt sådan her jeg skriver om firma bil eller så linkes til siden der starter med h1 i overskriften med det

husk brug h1 h2 h3 h4 mv. det viser google hvad du satser på og giver lidt mere overskuelighed på siden

Problem igen kan ikke kræve en hel nystartet side de har oprette sig  men hvem vil kigge på en forhandler side hvor alle nærmeste links til forhandler siger de har ikke oprettet sige heller have 1 der er alle info ind 100 , hvor der et links videre siger ikke oprettet men stor ser siden ud før man klikker på forhandler links.

Du kunne evt. selv oprettet nogle af dem gør det gratis og til alle vis du giver noget væk, men sig endelige til det er kun en periode evt. vis du gerne vil tjen penge på siden

Tak for feedback.

Mht. kontaktformular er det ikke noget jeg er fan af - synes det virker uprofessionelt, men vil selvfølgelig tage det til eftertragtning.

Vi ved vi er langt bagud med SEO, det kommer først når BETA-sitet er færdigt, og ellers løbende selvfølgelig, men tak for det.

Vi mangler stadig en del arbejde med at få biler ind på forhandlerne - det er bare noget værre fabriksarbejde ;)

Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:05

Helt fin side synes jeg.

Jeg synes at i netop har gjort det let at se og forstår hvad leasing er.!

og det er super godt med at forsiden starter på en "søgefunktion"

lidt kritik :-)
Under hvad er leasing: I har nogle sider som indeholder ca. +6 linier tekst, uden mellemrum osv.

Tag og lav nogle mellemrum, så bliver det lettere og mere overskueligt at læse.
lav gerne mellemrum eller linie skift for hvert ca.3-4 linie.

Gør baggrundsbilledet svagere(mørkere), det virker forstyrrende.

På forsiden: Ryk teksten "leasingbiler.dk har......" en lilje ned, så det flugter med teksten i den venstre rubrik.

Under "Register dig som bruger": Fjern log ind rubrikken. Der er ingen grund til at den er der, folk går jo derind for at registerer sig. Unden den, bliver siden mere simpel.  OG DET ER VIGTIGT :-)

Sæt gerne nogle billeder ind af personale, så vi kan se hvem vi har med at gøre. Så virker det mere personligt. Se evt. min side computer support

Du kan sættet billedet under "Om Os"

Det er blot min mening, håber du kan bruge lidt af det ;-)

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 21:22

Din PCmand:

Helt fin side synes jeg.

Jeg synes at i netop har gjort det let at se og forstår hvad leasing er.!

og det er super godt med at forsiden starter på en "søgefunktion"

lidt kritik :-)
Under hvad er leasing: I har nogle sider som indeholder ca. +6 linier tekst, uden mellemrum osv.

Tag og lav nogle mellemrum, så bliver det lettere og mere overskueligt at læse.
lav gerne mellemrum eller linie skift for hvert ca.3-4 linie.

Gør baggrundsbilledet svagere(mørkere), det virker forstyrrende.

På forsiden: Ryk teksten "leasingbiler.dk har......" en lilje ned, så det flugter med teksten i den venstre rubrik.

Under "Register dig som bruger": Fjern log ind rubrikken. Der er ingen grund til at den er der, folk går jo derind for at registerer sig. Unden den, bliver siden mere simpel.  OG DET ER VIGTIGT :-)

Sæt gerne nogle billeder ind af personale, så vi kan se hvem vi har med at gøre. Så virker det mere personligt. Se evt. min side computer support

Du kan sættet billedet under "Om Os"

Det er blot min mening, håber du kan bruge lidt af det ;-)

Mange tak for feedback - godt at høre sidens hovedfunktion virker!

Vi vil tage tingene til efterretning (har allerede ændret lidt af det).

Mht. billeder af os kan det da godt overvejes, men eftersom vi jo ikke direkte står for noget salg ved jeg ikke om det vil være aktuelt.

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 21:09

Mon folk efterhånden er vendt hjem fra en god ferie?

Kunne godt bruge nogle flere meldinger på siden - kom frisk! ;)

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 11:45

Én uge mere, så lukker vi BETA-sitet ned, og starter hele cirkuset - men mon ikke det kunne være muligt at få nogle flere vurderinger af sitet inden vi slår os løs?

- og der er stadig mulighed for at være med i konkurrencen om en biograftur for to ;)

Ha' en god start på ugen...

Tilmeldt 10. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:27

.

Tilmeldt 10. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:29

.

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 09:50

Søgefunktionen virker ikke ordenligt.

Jeg har søge på "Citroën" "C3" lige så fint skriver den er der er 5, men viser ingen.

Tror det er meget vigtigt at sådanne fejl bliver rettet. Hvis jeg var endt på siden af anden vej og havde oplevet dette, ville jeg ikke vende tilbage igen.

God arbejdslyst til jer alle sammen.

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 08:29

Martin Larsen:

Søgefunktionen virker ikke ordenligt.

Jeg har søge på "Citroën" "C3" lige så fint skriver den er der er 5, men viser ingen.

Tror det er meget vigtigt at sådanne fejl bliver rettet. Hvis jeg var endt på siden af anden vej og havde oplevet dette, ville jeg ikke vende tilbage igen.

God arbejdslyst til jer alle sammen.

Hej Martin.

Undskyld det sene svar, havde ikke set din kommentar.

Hvilken browser bruger du? Jeg kan nemlig ikke fremprovokere denne fejl, hverken i Chrome, IE eller Firefox.

Mvh

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)