Hm, ja det er faktisk ikke en helt dum idé - tak for'et... |
Mikael christiansen:Siden synes jeg er okay
Lidt ville jeg dog forbedre
Kontaktformular på kontaktsiden derved lettere at kontakte dig
SEO der hurtigt giver lidt ekstra på siden
Giv alle billeder titler og tags derved findes i google billedet søgning.
Udnyttes ikk maks. Den interne links struktur udnyt sådan her jeg skriver om firma bil eller så linkes til siden der starter med h1 i overskriften med det
husk brug h1 h2 h3 h4 mv. det viser google hvad du satser på og giver lidt mere overskuelighed på siden
Problem igen kan ikke kræve en hel nystartet side de har oprette sig men hvem vil kigge på en forhandler side hvor alle nærmeste links til forhandler siger de har ikke oprettet sige heller have 1 der er alle info ind 100 , hvor der et links videre siger ikke oprettet men stor ser siden ud før man klikker på forhandler links.
Du kunne evt. selv oprettet nogle af dem gør det gratis og til alle vis du giver noget væk, men sig endelige til det er kun en periode evt. vis du gerne vil tjen penge på siden
Tak for feedback.
Mht. kontaktformular er det ikke noget jeg er fan af - synes det virker uprofessionelt, men vil selvfølgelig tage det til eftertragtning.
Vi ved vi er langt bagud med SEO, det kommer først når BETA-sitet er færdigt, og ellers løbende selvfølgelig, men tak for det.
Vi mangler stadig en del arbejde med at få biler ind på forhandlerne - det er bare noget værre fabriksarbejde ;)