Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR nr. nødvendigt eller blot tryghed for kunderne???

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg mener at du skal indberette hvert kvartal. :-)

Fra Nyborg
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

perfekt - nogen der ved hvor meget tid og hvor meget det kræver vedr. Indberetning af regnskab osv? gør man det online og hvor tit skal man gøre det?

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav altid et budget og skriv dine samlede udgifter/indtægter ind.. Du indberetter på skat's tastselv, og der skal du opgive dine totale indtægter/udgifter.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Sejten:

perfekt - nogen der ved hvor meget tid og hvor meget det kræver vedr. Indberetning af regnskab osv? gør man det online og hvor tit skal man gøre det?

Du skal indberette moms hvert kvartal. Dette gør du via SKAT's tastselv service. Har du ikke noget moms for kvartalet, noteres blot 0,-. (nul-angivelse)

Derudover får du en udvidet selvangivelse i stedet for din nuværende "almindelige" selvangivelse. Den udvidede selvangivelse kan du få en bogholder/revisor til at hjælpe dig med ved årets udgang, men det er ikke et krav for enkeltmandsvirksomheder at benytte revisor/bogholder til regnskabet.

Derudover bør du finde et system til løbende at holde styr på din bogføring og dit regnskab.

Her kan f.eks. nævnes Summa Summarum, Saldi, Billys Billing, e-moms eller e-conomic.

Jeg er selv lige begyndt på Billy's Billing, som er ufattelig nemt at bruge. Det findes i en gratis-version, hvor det blot koster kr. 9,- hver gang man sender en faktura.

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Nyborg
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for et kanon svar !!!!

Jeg registere virksomheden i dag.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)