Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger spansk underviser til handelsskole elev.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag allesammen,

Som overskriften hentyder til søger jeg en spansk underviser der kan hjælpe mig med at lære spansk et par gange om ugen. Grunden til dette er at jeg gerne vil forbedre mine spansk egenskaber i det kommende skole år. Jeg går på handelsskolen og skal starte på andet år efter ferien. Jeg har desværre til min egen store fortrydelse været "lidt" fraværende i spansk timerne på det første år og det giver bagslag nu. Specielt fordi jeg synes spansk er et fantastisk sprog og Spanien har en utroligt spændende kultur.

Mine krav til en evt. underviser er ikke de store, du behøves ikke være uddannet lærer eller noget som helst, dog ser jeg gerne at du er fra et land med Spansk som modersmål. Jeg er en fattig studerende ;) så har ikke mange penge på lommen men forventer samtidig heller ikke at du skal bruge din tid gratis. 

Så hvis nogen er "kvalificeret" eller kender nogen som er, vil det være til stor hjælp, på forhånd tak.

PS, i er selvfølgelig allesammen velkommen til at stille spørgsmål hvis sådanne skulle forekomme.

Edit: Jeg er fra Nordsjælland, men kan let komme til København. 

http://www.munero.dk/ - Den perfekte gaveidé! 

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:

Jeg er spansklærer fra Argentina. Jeg underviser spansk i mange år.

Du kan læs mere om min undervisning på min hjemmeside : www.spansklaerer.dk

Mange tak!

Laura

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Gusnova
Sorry for profil forvirringen men det var min bedre halvdel der kom til at svare gennem min profil. Men ellers er det rigtigt nok med at hun underviser i spansk
Dbh.
Kim Kampp
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til mig på info@an-ma.net

Det koster dig ikke noget!

Antonio

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg takker mange gange for svarene. 

http://www.munero.dk/ - Den perfekte gaveidé! 

Tilmeldt 19. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Gusnova.

Hvis du stadig søger en spansk-lærer, vil jeg gerne melde mig. Jeg er dansker, men har boet i Chile, Sydamerika i et år som udvekslingsstudent, hvor jeg lærte at tale sproget flydende. Den eneste dokumentation jeg har på mine kundskaber er to 12-taller til eksamen i Spansk A. Jeg tog HF, og valgte at tage spansk sammen med en 3. G klasse. Jeg var dog ikke til undervisning overhovedet og læste kun lidt op, da jeg havde trukket mit eksamensspørgsmål til 24-timers eksamen. Der var ifølge lærer og sensor ingen tvivl, da "du ligger langt over A-niveau"! Efter ca. 1,5 måned i Chile talte jeg flydende og resten af året kunne jeg forbedre og forbedre. Jeg har godt styr på grammatik - bedre end de fleste sydamerikanere, tror jeg, men ikke som en universitetsprofessor.. :)

Jeg bor normalt også selv i Nordsjælland (Frederiksværk), men lige nu på Midtsjælland (mest). Jeg studerer på KEA på Nørrebro, så vi kan mødes i København og/eller Frederiksværk, som det passer for begge parter.

Jeg glæder mig til at høre fra dig, og håber, det går fremad med det spanske :) - Vi kan snakke om prisen.

Mange kærlige hilsner

Anna Nygaard - anna.an.nygaard@gmail.com, tlf. 27 57 08 77

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)