Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger spansk underviser til handelsskole elev.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag allesammen,

Som overskriften hentyder til søger jeg en spansk underviser der kan hjælpe mig med at lære spansk et par gange om ugen. Grunden til dette er at jeg gerne vil forbedre mine spansk egenskaber i det kommende skole år. Jeg går på handelsskolen og skal starte på andet år efter ferien. Jeg har desværre til min egen store fortrydelse været "lidt" fraværende i spansk timerne på det første år og det giver bagslag nu. Specielt fordi jeg synes spansk er et fantastisk sprog og Spanien har en utroligt spændende kultur.

Mine krav til en evt. underviser er ikke de store, du behøves ikke være uddannet lærer eller noget som helst, dog ser jeg gerne at du er fra et land med Spansk som modersmål. Jeg er en fattig studerende ;) så har ikke mange penge på lommen men forventer samtidig heller ikke at du skal bruge din tid gratis. 

Så hvis nogen er "kvalificeret" eller kender nogen som er, vil det være til stor hjælp, på forhånd tak.

PS, i er selvfølgelig allesammen velkommen til at stille spørgsmål hvis sådanne skulle forekomme.

Edit: Jeg er fra Nordsjælland, men kan let komme til København. 

http://www.munero.dk/ - Den perfekte gaveidé! 

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:

Jeg er spansklærer fra Argentina. Jeg underviser spansk i mange år.

Du kan læs mere om min undervisning på min hjemmeside : www.spansklaerer.dk

Mange tak!

Laura

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Gusnova