Hej vil lige høre hvad i synes om min hjemmeside |
MIn HJemmeside hedder www.clpolering.dk
Hej Chieu anh ly! Jeg syntes det er en fed hjemmeside du har fået lavet dig. Tillykke med hjemmesiden, og held og lykke med virksomheden. De allerbedste hilsner! |
Hej Fed side med en god baggrund og lækker detalje med jeres forespørgelse. |
Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.
Siden ser rigtig prof. ud og jeg kan rigtig godt lide det slideshow der er, det er meget anderledes fra det man normalt ser fordi dit det "hopper" ind fra siden, desuden et rigtig fedt logo! :D |
Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside
Flot hjemmeside. Det er nogle gyselige farver, I har valgt, men det er flot sat op. Ser prof ud. Generelt er teksterne gode og korrekt stavet, men der er dog nogle smuttere her og der, så jeg vil anbefale en korrekturlæsning - hvis det ikke allerede er sket. Fx står der på forsiden "...som et kvalitetsbevist rengøringsfirma". Det skal være kvalitetsbevidst. Der er også nogle andre smuttere på forsiden, men de er få og små. Der er også smuttere på siden om Vinduespolering et stykke nede: "INTET er for små". Der skal stå småt, ikke små. Der er også smuttere på andre sider. Flere steder har I nogle lange sætninger, som med fordel kan deles op i 2. Under Forespørgsel/boligtype er der kun hus og lejlighed. Er fabrik og sommerhus muligt eller inkluderet?I kunne også tænke på lystbåd, bus og andet. |
Ser godt ud. Af hensyn til placering i Google ville jeg dog ændre linket på logoet fra domænenavn.dk/velkommen til domænenavn.dk. Der mangler også en del søgeoptimering i forhold til metatags, men det går jeg ud fra er på vej :-) |
Sparetips på Sparefeber.dk
Nydelig hjemmeside hvis du gerne vil være mere synlig på Google og få flere besøgende og forhåbelig flere kunder kan du ringe eller skrive til mig på 2159 6572 Andre må naturligvis også gerne benytte sig af det :) se også mere på www.marketing-manager.dk
|
Super flot hjemmeside.. Hvor har du fået lavet siden henne?? |
Dejligt enkel hjemmeside med et let forståeligt budskab, tillykke med dén :-) Sjovt, at baggrundsfotoet minder så meget om dét på www.kvitoghvidt.dk – en lille hurtig hjemmeside, jeg lavede for en kunde for nogen tid siden – men det er jo også et meget nærliggende og logisk motiv :-) Fortsat held og lykke med virksomheden. :-Dan |