Selvfølgelig ved de hvad der venter. Jeg sidder mad samme problem - intet virker. Mon de er bukket under for krisen? Desuden tænker jeg, at de sender min faktura til en anden emailadresse end mit domæne har, så hvorfor ikke informere bedst muligt, og sende noget til ALLE registrerede adresser, så kunderne ved hvad der foregår? Det er simpelthen useriøst, og må indrømme at det eneste jeg kan gøre efterhånden er at skifte til ny udbyder. |
Catt:Selvfølgelig ved de hvad der venter.
Jeg sidder mad samme problem - intet virker. Mon de er bukket under for krisen?
Desuden tænker jeg, at de sender min faktura til en anden emailadresse end mit domæne har, så hvorfor ikke informere bedst muligt, og sende noget til ALLE registrerede adresser, så kunderne ved hvad der foregår?
Det er simpelthen useriøst, og må indrømme at det eneste jeg kan gøre efterhånden er at skifte til ny udbyder.
Det er vel ikke en børnehave - de står for mange menneskers levebrød!
Netop de udsender til andre mail adresser når det f.eks. er fakturaer...
Men mon de ikke er klogere end at ALT hvad de har med at gøre, ligger på en og samme server?? Det kunne da tyde på det når tingene er som de er pt.
Jeg er helt lost, for hvis det ikke kommer op igen, ja hvad så, så skal vi forfra med at oprette varer osv og ind igennem hele lageret og finde alt frem af varer osv for at huske hvad det nu er man har og få lavet beskrivelser osv - det kan jeg på ingen måde overskue.
Hvilken shop har du hos dem?