Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sager med Way2Web?

Side 5 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig ved de hvad der venter.

Jeg sidder mad samme problem - intet virker. Mon de er bukket under for krisen?

Desuden tænker jeg, at de sender min faktura til en anden emailadresse end mit domæne har, så hvorfor ikke informere bedst muligt, og sende noget til ALLE registrerede adresser, så kunderne ved hvad der foregår?

Det er simpelthen useriøst, og må indrømme at det eneste jeg kan gøre efterhånden er at skifte til ny udbyder.
Det er vel ikke en børnehave - de står for mange menneskers levebrød!

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 12:17

Catt:

Selvfølgelig ved de hvad der venter.

Jeg sidder mad samme problem - intet virker. Mon de er bukket under for krisen?

Desuden tænker jeg, at de sender min faktura til en anden emailadresse end mit domæne har, så hvorfor ikke informere bedst muligt, og sende noget til ALLE registrerede adresser, så kunderne ved hvad der foregår?

Det er simpelthen useriøst, og må indrømme at det eneste jeg kan gøre efterhånden er at skifte til ny udbyder.
Det er vel ikke en børnehave - de står for mange menneskers levebrød!

Netop de udsender til andre mail adresser når det f.eks. er fakturaer...

Men mon de ikke er klogere end at ALT hvad de har med at gøre, ligger på en og samme server?? Det kunne da tyde på det når tingene er som de er pt.

Jeg er helt lost, for hvis det ikke kommer op igen, ja hvad så, så skal vi forfra med at oprette varer osv og ind igennem hele lageret og finde alt frem af varer osv for at huske hvad det nu er man har og få lavet beskrivelser osv - det kan jeg på ingen måde overskue.

Hvilken shop har du hos dem?

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:42

Det er skæmmende det der er sket. Man kan sige så meget med hvad de burde for man kan altid være bagklog. Men kommer de ikke op, så ødelægger det firmaet for MANGE mennesker... 

Jeg sidder lige nu og er ved at skrive på en blogpost om netop backup..... så jeg venter på at se hvad der sker med dem (har reserveret plads i posten til dem).

Jeg føler med de webshop ejere som lige nu ikke kan gøre ret meget men håber blot på at serverne bliver startet op igen så I kan hente jeres data... Ligesom det skete med NeedHost.dk som også havde deres stående i tyskland...

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:23

Så vidt jeg husker så kører/kørte W2W systemet på en oscommerce platform, som default giver mulighed for manuel database backup via administrationen. 

Hvis situationen er den at W2W er gået neden om og hjem, så kan, dem der har taget manuelle backups, rekonstruere deres data i en clean oscommerce uden de helt store kvaler. 

På den måde har man i det mindste alle sine varer og kunder.

Jeg håber dog W2W kommer op igen.  

Tilmeldt 2. Nov 07
Skrevet kl. 13:36

Martin Tygsen:

Så vidt jeg husker så kører/kørte W2W systemet på en oscommerce platform, som default giver mulighed for manuel database backup via administrationen. 

Hvis situationen er den at W2W er gået neden om og hjem, så kan, dem der har taget manuelle backups, rekonstruere deres data i en clean oscommerce uden de helt store kvaler. 

På den måde har man i det mindste alle sine varer og kunder.

Jeg håber dog W2W kommer op igen.  

Jeg har ihvertfald intet backup og har aldrig vidst om man evt. kunne det...?? Men igen så har de jo ALDRIG været gode til at informere.

Er det ikke ulovligt, at man hos CVR ikke får ændret sine oplysninger til det korrekte?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:38

Selvfølgelig er det ærgerligt for dem, men I nogle sammenhænge tager man ikke skade af at tænke lidt "Worst-Case". Jeg håber de finder problemet og får det rettet hurtigt - det er jo også dem selv det går udover pt.

De burde dog melde ud - hvis muligt - at alt er nede og de arbejder på sagen. Bare lige gøre opmærksom på at de har registreret fejlen og problemet.

Om ikke andet (hvis de ikke har muligheden nu), så bør de da helt sikker lige give en update så snart det er oppe og køre igen.

Synes jeg.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:41

Martin Tygsen:

Problemet med w2w systemet er at jeg har dem "mistænkt" for at have lavet ændringer i koden. Dette baserer jeg på noget dårlig html jeg har set på en del af deres shops. Så jeg tror ikke at det er lige til at downloade en backup. Men kan være at jeg tager fejl.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 2. Nov 07
Skrevet kl. 13:43

Catt:

Selvfølgelig er det ærgerligt for dem, men I nogle sammenhænge tager man ikke skade af at tænke lidt "Worst-Case". Jeg håber de finder problemet og får det rettet hurtigt - det er jo også dem selv det går udover pt.

De burde dog melde ud - hvis muligt - at alt er nede og de arbejder på sagen. Bare lige gøre opmærksom på at de har registreret fejlen og problemet.

Om ikke andet (hvis de ikke har muligheden nu), så bør de da helt sikker lige give en update så snart det er oppe og køre igen.

Synes jeg.

Hvis de ikke kan kontakte os, så kunne de jo f.eks. bare tage deres telefon som det første når man ringer til dem, eller til Jacob.

Tilmeldt 2. Jun 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:48

Mener at de har noget kundeservice over messenger, er der ikke en der har en konto og kan spørge dem?  mail: kundeservice@w-2-w.dk mener jeg

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:52

Niels Henriksen:
Problemet med w2w systemet er at jeg har dem "mistænkt" for at have lavet ændringer i koden. Dette baserer jeg på noget dårlig html jeg har set på en del af deres shops. Så jeg tror ikke at det er lige til at downloade en backup. Men kan være at jeg tager fejl.

Nej jeg tror du har helt ret, jeg tror de har lavet en del ændringer på shoppen igennem tiden - den så ihvertfald noget anderledes ud end en normal osc sidst jeg så en demoshop. 

Men jeg tænkte bare de havde været så smarte at bevarer databasebackup modulet som er standard i osc. Så ville man ud fra den SQL fil godt kunne genskabe det meste over i en plain OSC, hvis man har en smule teknisk indsigt.

Men det kan sagtens være de har fjernet modulet, jeg kender som sådan intet til deres løsning.  

Side 5 ud af 9 (81 indlæg)