jeg er en dreng på 18 år. og har altid godt ville have mit eget, og nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at læse om hvordan man starter sit eget. men jeg syntes at der en mange ting hvor folk har to forklaringer, det er lidt forvirrende.. jeg kunne godt tænke mig at starte en internetbutik hvor jeg soglte Rc biler og andre fjernstyret ting, men jeg ved ikke hvordan jeg får startet min egen butik og hvad regler der er omkring moms og skat.. hvor man skal købe ting fra for at få en god pris, hvad det vil koste at komme igang, hvordan pengene skal overføres, skal man have et lager, og hvor meget skal man købe hjem, jeg er også meget interesseret i andres mening om min ide og om man kunne forbedre den, om andres fejl og sejre. hvad de har erfaret. kan man tilføje reklamer og link på ens side. osv... på forhånd mange tak for hjælpen |
du skal kun moms registreres vis du har en omsætning over 50.000 årligt. og skat ja den kan du så køre som A eller B skat. (B er nok det mest realvandte til at starte med)
med hensyn til leverandør ja så kender jeg ik til nogen lige på det område du søger men vis du ikke har mange penge til at starte med så er dropshipping nok den bedste mulighed for dig. og med et betalings system som paypal.