Hej Amino. Jeg har lige købt en brugt bærbar computer af en qxl-haj - den har et rimelig slemt problem - og det er sælger "også ked af". Han er ikke registreret som virksomhed, kører altså det hele sort, hvorfor der juridisk må være tale om en privat handel hvor jeg ikke er dækket ind under købeloven, og det dermed bliver op ad bakke at gøre noget krav gældende. Derfor søger jeg en praktisk løsning på mit problem. Det er en pavillion dv7 fra HP hvis fanmåler er i stykker. Det resulterer i at jeg får en advarsel ved hver boot om at fanmåleren ikke kører, og de anbefaler jeg ikke kører så længe jeg har dette problem. Som I måske ved kører en blæser på en bærbar computer ofte med en variabel hastighed, - men idet måleren på denne computer ikke virker kører den for fuld skrue hele tiden, hvilket dels larmer en del, og hvilket jeg også bekymrer mig lidt over ifh.t. levetiden. Er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg er fra København. Gerne uden at jeg bliver ruineret. Udover cash kan jeg også tilbyde attraktive barter-handler i form af it-udstyr eller bogføring. |
Hej Jørgen
Jeg vil anbefale nedenstående:
http://www.almico.com/speedfan.php
Det er et kendt og super godt lille program som kan hjælpe dig.
Best regards