Det var skam så lidt |
2 Aminoer slog til igår, og bestilte min ydelse.
Vil DU være den næste?
Det var skam så lidt |
2 Aminoer slog til igår, og bestilte min ydelse. Vil DU være den næste? |
.........og 1 mere slog til her i aften. |
*LOL* jeg tror vi må sige der var point til Theis |
Brodin Larsen..............åh ja...at man er nødt til at forholde sig til LOW-LIFES her i dette forum, men det er åbenbart et besværligt faktum. Du kan jo læse mine indlæg i tråden, hvor jeg gør rede for prisstrukturen, og hvordan mængden af arbejdstimer hænger sammen med både arbejdets karakter ( hvor krævende er det at skrive indholdet til siden f.eks.), og naturligvis hvor meget tekst der skal skrives. Så, jeg synes da nok, jeg "sælger mig selv/min ydelse". Du kan finde dygtige tekstforfattere derude, der tager 10-12.000 dkk for hele teksten til en hjemmeside. Derfor kan jeg roligt sige sige, at mit tilbud er godt, og billigt: 2.500-4.500 dkk. Og afsluttende Brodin Larsen -- PIS UD af min tråd og få dig et liv et andet sted... |
Flemming, du er sku da godt nok noget af en tudeprinsesse... Jeg kritiserer jo faktisk ikke det du skriver, men tager hatten af for Theis for at komme med en barberblads skarp, og sjov, kommentar. Hvis du ikke kan se det sjove i kommentaren så ved jeg godt hvem jeg betragter som "low life" Eller mere præsist: selvhøjtidelig og humorforladt.. (måske ikke de bedste egenskaber for en tekstforfatter.
|
larsen.... du kender ikke noget til mig, og jeg kender ikke dig hvordan kan du så vurdere mine pers. egenskaber? Hvis du sender et tilbud ud i debatten som jeg har gjort, er det ikke for at få en "sjov" debat ud af det. Det er for at sælge til nye kunder. Det var mit formål med det. Og hvis man gider læse mine indlæg har jeg gjort rede for indholdet i mit arbejde, og hvad det koster. Så jeg står ved mit low-life synspunkt. Der er for mange low-life kommentarer på amino, der spreder negativ energi. Hvis man vil af med sin frustration kan man gå i andre forums, end et iværksætterforum. |
Kære Flemming du spørger: "Du kender ikke mig jeg kender ikke dig, hvordan kan du så vurdere min personlige egenskaber" Svaret på dette er, at jeg har læst hvad du har skrevet og det er det jeg vurderer dine egenskaber ud fra Og som de siger på TV avisen, vi lader billedet stå et øjeblik:
Og iøvrigt mange tak for "tilbudet" om websitetekst til afsindig god pris ! jeg vælger dog høfligt at takke nej og ønske dig held og lykke med din salgskampagne. |