Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennembrud for ByensBedsteBabysitter.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Tak for dit svar!

Din observation omkring søgemaskiner rammer jo, nok ikke tilfældigt, lige i øjet. Onlinemarkedet er så snævert at der vel kommer 50-100 unikke besøgende dagligt. Så der skal en god konverteringsrate til før vi kan leve af vores service ;0)

Sikkerhed skal være en sideordnet ting.

Målgruppe...
Vi ser også at det er ressourcestærke forældre som anvender vores service, og ja, typisk bliver der ikke spurgt til prisen. Vores babysittere er i udgangspunktet selvstændige og de forlanger 75 kr. i timen afhængig af alder, dag/aften, og om det er helligdag.
Kunden er f.eks. en spansk læge, som er til kongres i KBH og derfor mangler en babysitter på hotellet og som har bedt receptionisten på hotellet om at finde en babysitter. Vi sørger så for at der kommer en babysitter...

Når snakken kommer til viral markedsføring... Hvad er det lige det er?

Mvh Carsten
Tilmeldt 17. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:52

Hej Carsten

Jeg fandt denne hjemmeside, da jeg søgte efter byens bedste babysitter. Jeg er alenemor til to.

Jeg synes, det lyder godt med en babysitter med ren straffeattest og børneattest. Selv om man aldrig kan vide sig sikker alligevel, er det nu rart med det.

Løsningen med at finde en babysitter blandt venners venner fungerer heller ikke altid optimalt. Nogle af dem er alt for umodne, mere interesseret i at tjekke mobilen for sms'er, og glemmer at tale med børnene. Andre er meget bedre.

Som mor har man ikke altid tid til at lede på nettet efter en babysitter, så derfor meget aktuelt med både telefonservicen og online-servicen med at oprette en straksbooking.

Jeg er enig med Mikkel i at [vælge en eller flere former for viral markedsføring blandet med on- og off-line PR.]

I min søgen efter babysittere har jeg prøvet at kontakte min kommune for at høre, om den kunne anbefale mig en babysitter eller reservebedstemor. Men nej, det havde de ikke kendskab til. Jeg tænker, at du måske kunne få lavet nogle visitkort (og posters) og bl.a. få dem lagt (hængt op) på kommunen, i daginstitutionerne (vuggestue, børnehave, sfo). Måske i personaleafdelingen i virksomheder. Biblioteket. På opslagstavlen i dagligevarebutikkerne. Måske du kunne lave en annonce på dinby.dk eller minby.dk. Eller andre relevante sider.

Det er vigtigt, at kandidaterne har de rigtige profiler. Er interesseret i børn, er modne, stabile, loyale, ansvarsbevidste. Også meget fint med pædagog-, sygeplejer- og lærerstuderende. Det kunne også være ældre kvinder. Børn kan ofte godt lide rolige voksne, som har tid til at lytte og snakke, og som er nærværende.

Jeg synes ikke, du behøver at udelukke hankønnet. Det er ikke kun drengebørn, som har godt af at en mandlig babysitter. Piger kan også have gavn af det. Nede i vores daginstitution er vi så heldige at have 3 mandlige hjælpere p.t. Til stor glæde for børnene også pigerne.

Tænk på at nogle børn kun ser deres fædre hver anden weekend.

Jeg er ikke iværksætter. Håber det er ok jeg lide "blandede" mig.

Held og lykke.

Inge-Merete

Tilmeldt 29. Aug 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:27
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)