Den er ikke ny vil jeg starte med at sige! Men jeg kunne godt tænke mig feedback, da det altid er dejligt med forbedringer.
Det skal lige siges at det er ikke fordi jeg har fået kritik eller noget af min side. Men som sagt, kunne jeg godt tænke mig at se hvordan andre ser på sden i forhold til mig.
Det drejer sig om min side, ipad2.dk nyheder og rygter om iPad2.
Vær opmærksom på, at du i nogle af de store felter i venstre kolonne bruger centreret tekst, i andre felter bruger du venstre-justeret. Det ser pænere ud, hvis du er konsekvent. Jeg vil anbefale at bruge venstre-justeret.
Jeg kan også anbefale dig at foretage en korrekturlæsning. Det er ikke fordi der er voldsomt mange smuttere, men der er nogle hist og her, og der forstyrrer læsningen. Fx er der Jailbrake din iPad2. Der er også nogle smuttere i feltet nedenunder om Nyt iPad-tastatur.
Nederst på siden er der et stort gråt felt med links. Der er 2 kolonner med tilsyneladende identiske links: Sider og Stay in touch. Har ikke prøvet at linke til de underliggende sider.
Vær opmærksom på, at du i nogle af de store felter i venstre kolonne bruger centreret tekst, i andre felter bruger du venstre-justeret. Det ser pænere ud, hvis du er konsekvent. Jeg vil anbefale at bruge venstre-justeret.
Jeg kan også anbefale dig at foretage en korrekturlæsning. Det er ikke fordi der er voldsomt mange smuttere, men der er nogle hist og her, og der forstyrrer læsningen. Fx er der Jailbrake din iPad2. Der er også nogle smuttere i feltet nedenunder om Nyt iPad-tastatur.
Nederst på siden er der et stort gråt felt med links. Der er 2 kolonner med tilsyneladende identiske links: Sider og Stay in touch. Har ikke prøvet at linke til de underliggende sider.
Tak for din respons! Jeg kan godt se hvad du mener med placeringen af teksten, det har du ret i. Det ville være det samme som hvis en flyttede en stol hver gang man prøvede at sætte sig på samme plads. Så jeg tror også jeg holder mig til venstre side.
Jeg har også lige kørt "hurtig" læsning igennem og rettet de synlige fejl, det er jo sådan noget der skal være i top, mht google etc.
affiliates siderne du linker til er meget lidt emme rettet webhotel har ikke meget med ipad at gøre derved laver de i del støj på siden disse links og fjerner lidt fokus hvad siden omhandler .
Nyheder om elbiler mv. virker ikke som velplaceret på ipad siden skriv en masse målrette mod dit emme , for siden vis skriver alt skulle du have valgt et andet fokus i titlerne og domæne valg logo valg der står jo ipad2
mange af ipad artikler er meget korte og der er ingen interne links der forklare alle emme om denne mobil telefon kan , hvert ord alle ikke forstår laver du en emme siden giver også en del i google at forklare en masse grundtekst på egen hjemmeside
i alt virker siden rodet med ikke helt igennem fokus på emme området
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows