Hmm nu er jeg altså ny i denne her børnehave, så jeg ved ikke helt hvad der er god tone og hvad der ikke er. Men umiddelbart forekommer det mig lidt mærkeligt at oprette en "debat" tråd der udelukkende er en reklame for sit eget firma. Men gennerelt er min erfaring at "Gratis gode råd er det værd man betaler for dem" I den del af min virksomhed der beskæftiger sig med inkasso www.inkassoenheden.dk ville jeg ikke normalt tage sager gratis ind, men omvendt bliver der også lagt et stort personligt engagement i hver enkel sag. Til Daniel.. Regnestykket ser ikke helt sådan ud, hvis du læser på deres hjemmeside så er det kun "gratis" indtil sagen skal i fogedretten, så umiddelbart går jeg ud fra de opkræver de 700 kr. til retsafgift ved klienten i første omgang.. (om de også opkræver et mødesalær i fogedretten ved jeg ikke). Så er skyldner insolevent er det altså klienten der kommer til at betale retsafgift og mødesalær.. Det vil sige at det `HornskovVindberg´ laver "gratis" for klienten er en eller to påkravsskrivelser. Hvis skylner betaler bliver omkostninger og retsafgift selvfølgelig pålagt skyldner.. hvordan regnestykket ser ud i sidste ende afhænger af gældens størrelse idet inkassosalæret størrelse afhænger af dette. Hvad rykkergebyrene angår så er det jo normalt klienten der selv har rykket skyldner og rykkergebyrene er derfor klientens.
|
Mikkel Mikjær Christensen:Hvis du åbner øjnene og slår hjernen
Er det muligt at slå hjernen fra?
Mikkel Mikjær Christensen:vil du se at jeg ikke forsøger at bestemme noget
"Selvfølgelig er det OK at han kommer med sit indspark"
Det gør du.