Hvor finder man leverandører?
Tilmeldt 13. Apr 11
Jesper Keller
Skrevet
25-07-2011 kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej alle
Jeg har længe tænkt på at starte en webshop . Er der et slags 'fora' eller en portal hvor man kan finde leverandører af forskellige ting.
Ved ikke om det er imod politiken på Amino at sende links til nye hjemmesider . If so, så må i undskylde.
Svar
Tilmeldt 12. Nov 09
Kasper V
Skrevet
25-07-2011 kl. 00:45
Svar
Du kunne godt tænke dig at starte en webshop, men hvad kunne du tænke dig at sælge?
Mig bekendt er der ikke nogen sider hvor man får en leverandørliste fra A-Å, derfor må du nok præcisere lidt mere hvad det er du gerne vil handle med.
Hvis det f.eks. er tøj, så skal du gøre nogen overvejelser hvad for tøj det skal være, altså om det skal være tshirts, shorts og hvilke mærker mm.
Herefter kan du søge efter leverandører her på Amino eller lidt bredere - google . :-D
Svar
Tilmeldt 13. Apr 11
Jesper Keller
Skrevet
25-07-2011 kl. 10:10
Svar
Planen var at sælge sports udstyr, da jeg har stor flair for fitness go boksning!
Har prøvet at søge på Google, men syntes ikke rigtig jeg finder noget overhovedet.
Tak for svaret :)
-Jesper Keller
Svar
Fra København
Tilmeldt 6. Jul 11
Gillah
Skrevet
25-07-2011 kl. 10:42
Svar
Hej
Du kan søge efter restpartier, partisalg, varelagere til salg mm. Der er mange gode varer at hente.
Mvh Tina
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Hej
Der findes et internationalt register med virksomheder. Du kan få hjælp til at søge i det på biblioteket.
vh Henrik
Svar
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Hej Jesper!
Hvis det var mig som stod og skulle starte en webshop, så ville jeg da helt sikkert skrive et indlæg under kategorien her på amino div > Jeg søger et tilbud fra dig.
Præciser hvad det er du gerne vil sælge, og hvor meget du vil købe for osv.
De allerbedste hilsner! Rasmus T. Nicolaisen
Svar