Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye hjemmeside

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 63
Fra  conzeptz Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var en af de heldige som blev ramt, pænt hårdt da surftown lå under vand.

Jeg opgav til sidst min gamle side og finpudsede, så min "testside". En ad de udfordringer jeg har haft er at gøre siden så forståelig for så mange som muligt.

En anden ting er under selve bestillingen af collagerne, jeg er ikke den helt store haj til kodning osv, så mine evner rækker desværre ikke længere en til det jeg har lavet nu, for mig er det logisk men er stadig i tvivl.

Jeg håber der er nogle som gider kaste et blik på siden, og komme med en ærlig kritik jeg kan godt tåle det :-)

Logoet er kun midlertidgt.

www.conzeptz.dk

Mange mange tusinde gange tak..

/Anders

www.conzeptz.dk - Grafisk design - grafisk kunst på lærred

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:55

Satme en dejlig side du har dig der :) Det eneste er logoet som var midlertidig :) Håber der kommer et nyt logo da :)

Held og lykke med siden!

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Fra  conzeptz Skrevet kl. 23:58

Jeg sidder og arbejder, med logoet kan ikke helt finde ud af om det skal være neutralt eller om det skal have en over nakken med den grafiske pensel....

Er super glad for at du kan lide siden, jeg lover der skal nok komme et nyt logo :-)

Takker igen..

/Anders

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:02

conzeptz:
ller om det skal have en over nakken med den grafiske pensel....

Det skal den! Geeked

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Fra  conzeptz Skrevet kl. 00:10

Skal ske :-)

Det vil jeg prøve...

Takker

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:13

jeg Synes siden virker meget seriøse Smile

hurtigt ting der kunne laves var giv alle billeder titler og tags derved findes i google billedet søgning

lav interne links struktur på siden hver gang der nævnes et ord bryllups billeder mv. linker du til siden der omhandler dette emme og selvfølgelige en knap book designer jo mere viden på siden med et stort antal ord der omhandler din sidens emme jo flere gode søgninger får du , alle emme ord er derfor vigtigt du lave en side om dem,

husk google viser op til 67 tegn lav en god sigende titler om siden med et par af dine emme ord jeg mener denne her titlen <title>Conzepts</title>

kunne være en god ide med en kontakt side med alle grund info navn adr. gerne kort hvor holder til med CVR nummer og telefonnummer og kontaktformular på siden lettere at kontakte dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Fra  conzeptz Skrevet kl. 00:24

Hej Mikael

Mange tak super gode og brugbare råd, det havde jeg faktisk slet ikke tænkt på. CVR og kontakt er dog i støbeskeen skal bare lige finde ud af hvordan jeg laver det pænest..

Mange tak

/Anders

Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Fra  conzeptz Skrevet kl. 01:19

Hej igen...

Så har jeg lavet mig et nyt logo, jeg er sgi lidt i tvivl om det holder tænker på om der ikke er nogle som lige vil lure pådet.

Jeg har efterhånden fået stirret mig en del blindt på det tror jeg, jeg ahr været så heldig og få lidt opgaver så har simpelthen ikke haft tid før nu......:-)

Igen mange tak for jeres kig og forhåbentlig ris/ros..

Anders

www.conzeptz.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 01:28

De streger der blandt andet connecter "før" og "efter" spiller slet ikke efter min mening :-) Ellers meget pænt. Har set Malou's cover og beundret det før, men synes ikke teksten følger resten af looket.

Fede ting!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Fra  conzeptz Skrevet kl. 01:35

Hej M.P

Tak for din feedback, de slides som køre på forsiden, er lidt "anderledes" jeg har en masse ligende så der hele tiden sker noget nyt på siden jeg har lavet 30 stykker som jeg hele tiden vil komme til at skifte imellem.

Med hensyn til coveret så har det været ude af mine hænder, forstået på den måde at jeg har fået nogle retninglinijer som skulle overholdes, men er helt enig med hensyn til teksten.

Igen takker for din kommentar og super du kan lide det jeg har på siden..

/Anders

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)