Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreditkort betaling - nye muligheder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe underet mig over at der ikke i Danmark findes en udbyder der tilbyder følgende:

1. Jeg har en webshop og sender information om et beløb til firma X. Beløb f.eks. 100kr.

2. Kunden kommer nu over på firma X hjemmesiden og betaler med sit kreditkort. Oven i betalingen er et gebyr således at firma X har en indkomst.

3. Nu er ordren gennemført og kunden kommer tilbage til min hjemmeside.

Firma X har tjent lidt på transaktionen, samtidig med at de beholder beløbt i f.eks. 5 dage før det overføres til mig.

Firma X står for alt omkring betaling og har således også indløsningsaftalen med PBS og andre.

Er der ikke basis for et sådant koncept ? - tilsyneladende ikke kan man sige, ellers ville bolden vel forlængst være grebet.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:13

Jeg tror ikke det er nemt at få Nets med på den idé, det er cirka umuligt at kreditvurdere sådan en forretning.

Ligesom du nok heller ikke får Nets med på at afregne på kun 5 dage for de internationale kort.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18

Jeg har fire spørgsmål:

A. Hvem betaler transaktionsgebyret?

B. Skal virksomhed X leve udelukkende af renter (Ved du hvad renten er lige nu Surprise ?)

C. Hvordan skal virksomhed X være konkurrencedygtig i forhold til en normal aftale med NETS? 

D. Hvordan bestemmes transaktionsgebyret af NETS? (Ved det er en procentsats, men er det efter en virksomheds omsætning, for så åbner det døre) 

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:41

Christian Thyssen:

Jeg har fire spørgsmål:

A. Hvem betaler transaktionsgebyret?

Det gør webshoppen eller kunden.

B. Skal virksomhed X leve udelukkende af renter (Ved du hvad renten er lige nu Surprise ?)

Nej virksomhed X skal leve af et gebyr af betalingen. Ligesom billetto.dk f.eks. tager et gebyr når de sælger billetter.

C. Hvordan skal virksomhed X være konkurrencedygtig i forhold til en normal aftale med NETS? 

Konkurrencefordelen er at man kun behøver at oprette en konto hos firma X, så er man igang. Man skal ikke betale noget fast gebyr og man har ingen kontakt med PBS eller andre. Pengene overføres til ens bankkonto, f.eks. 1 gang om måneden.

D. Hvordan bestemmes transaktionsgebyret af NETS? (Ved det er en procentsats, men er det efter en virksomheds omsætning, for så åbner det døre) 

Jeg mener at NETS tager en bestemt sats.  Virksomheden billetto.dk der i princippet leverer det jeg beskriver men udelukkende indenfor rammerne af deres egen hjemmeside, tager et gebyr som er en procentsats af omsætningen.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:58

I Danmark findes Ewire,

og internationalt kan nævnes et mylder f.eks

paypal, moneybookers, 2checkout osv.

Der er store administrative problemer forbundet med en sådan løsning i DK,

f.eks. må beløb først hæves efter forsendelse af vare, returret, hæftelse og flere andre....

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)