MaxiWeb: .com-domæner til kostpris (CRAZY SUNDAY and MONDAY)
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
24-07-2011 kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Hej Alle,
Nu syntes jeg det har været trist-gråvejr over Danmark i alt alt for længe - så nu på det være på tide at komme med et ordenligt sommertilbud, så varmen kan mærkes ;-)
Vi sælger idag til kl 23:59 .com domæner til kostpris . Dvs at vi sænker prisen til kun 72 kr inkl moms !
Ingen andre gebyr overhovedet, tværtimod fortsætter vi med at give alle et gratis 50 mb webhotel :-)
Sidste gang vi gjorde det , blev det taget rigtigt godt imod! Vi takker for alle ordrene ;-)
Se mere på MaxiWeb.dk
Hvis du har nogle spørgsmål kan du altid kontakte supporten på support@maxiweb.dk
Svar
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Hej Jannik,
Super godt tilbud, jeg vil benytte mig af tilbuddet om et øjeblik :).
Men jeg vil gerne lige vide flg.
Hvis jeg vil flytte domænet over på min egen server , er det så muligt at få ændret navne servere. Eller koster det ekstra?.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
24-07-2011 kl. 20:30
Svar
Du skal være velkommen. At skifte navneserver, vil være som en flytning af domænet. Men du kan via vores DNS manager, bare hurtigt pege domænet hen på dine egne servere :-)
Svar
Tilmeldt 5. Sep 10
Olekjole
Skrevet
24-07-2011 kl. 20:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
24-07-2011 kl. 20:34
Svar
Jep! ;) Tak for påmindelsen, havde helt glemt mit eget kaldenavn ;-)
Svar
Tilmeldt 5. Apr 11
mankon
Skrevet
24-07-2011 kl. 21:06
Svar
Godt tilbud til dem der ønsker .com domæner.
Hvad med .dk domæner?
Kan lide din entusiasme ..
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
24-07-2011 kl. 21:22
Svar
Godt tilbud til dem der ønsker .com domæner.
Hvad med .dk domæner?
Denne gang er det kun .com domæner :-) .dk blev permenent nedsat sidste gang til KUN 59 kr :-) Det er meget meget billigt i betragtning af at det er inklusiv et gratis webhotel på 50 mb, med 1 click install Wordpress osv :-)
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
25-07-2011 kl. 05:47
Svar
Godmorgen alle,
Jeg vågnede op til en bunke af henvendelser, som ikke nåede at købe .com domæner til vores spotpris! Derfor udvidere vi det til idag kl 23:59 ;-) God domæne-shopping ;)
Svar
Tilmeldt 3. Oct 10
Søren.Pedersen
Skrevet
25-07-2011 kl. 09:20
Svar
bestiller man hos webhosting.dk, koster pt. 48.75 inkl moms og kan flyttes andetsteds med det samme hvis man ønsker det.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
25-07-2011 kl. 09:26
Svar
bestiller man hos webhosting.dk, koster pt. 48.75 inkl moms og kan flyttes andetsteds med det samme hvis man ønsker det.
Så syntes jeg du bør tjekke dem igen :-) Jeg kan nemlig ikke se at jeg kan slippe med mindre end 122 kr på deres site. Men du kan jo selv kigge :-)
Svar