Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alletiders Audi - til iværksætteren, der vil være velkørende - billigt!

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra 4621 Gadstrup
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle i dejlige mennesker!

Jeg står med en lækker Audi A8 4,2 liters med 340 heste. Bilen er fra '96, men det kan ikke ses! Lak er fejlfri og interiøret er næsten som nyt!

Af udstyr kan nævnes: Indbygget navigation, Bose Soundsystem, CD-skifter, læderstue, automatgear, flerzone klimaanlæg, varme i sæder for og bag, kørecomputer, fartpilot, elektrisk justerbare sæder m.m.

Bilen sælges udelukkende, da ejeren flytter til Asien - han elsker den bil! (Prisen er sat der, fordi det haster!)

Bilen er bygget i aluminium (ingen rust) og selvom motoren har kørt 320.000 har den langt igen! (600.000 mere er et godt bud). Overholdes olieskift og service holder bilen evigt!

Kontakt mig endelig! Helst på mail eller via DBA ;-)

http://www.dba.dk/audi-a8-42-310-quattro-aut/id-76138947/

Den er superdejlig at cruise i, i det dejlige sommervejr!

Held og lykke med forretningerne

/Jonas

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Rigtig lækker bil - men hvorfor valgte du at købe en A8 med AUTOMATGEAR? Det er en skændsel! 

Fra 4621 Gadstrup
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke enig. Det skifter blødt og lækkert og en bil i den klasse bør have automatgear Smile

Nu er jeg desværre typen, der også taler i telefon mens jeg kører (men sig det ikke til nogen) og så er det ekstra praktisk...

Fra 4621 Gadstrup
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Og når det skal gå hurtigt jokker man bare klampen i bund uden at skulle geare ned eller noget! Det er fantastisk med automatgear :)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad snakker du om, kan man overhovedet få en A8 med manuelt gear?? Det er den helt rigtige gearkasse :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes forhåbentlig ingen der vil købe en A8 med manuelt gear? Det ville da være en komplet usælgelig vare. Måske du forveksler A8 med R8?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mattias Skovhøj:

Hvad snakker du om, kan man overhovedet få en A8 med manuelt gear?? Det er den helt rigtige gearkasse :)

Præcis! Jeg er stor fan af den bil, og har da aldrig hørt om manuelt gear Skype-Giggle.

Har den virkelig 340 hk fra startard?

Mvh

Mark

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

man kører sgu da ikke i en A8 og snakker i håndholdt mobil når et håndfrit sæt fåes fra 300 kr.Stick out tongue

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil du have for den hvis du hiver afgiften hjem på den..? Kunne da godt bruge den i Vilnius..:-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl Christian Bandholm:

Hvad vil du have for den hvis du hiver afgiften hjem på den..? Kunne da godt bruge den i Vilnius..:-)

 
Hvis du vil have sådan en til Vilnius, så køb den da i Tyskland, så undgår du overpris + restafgifter... Du kan få  en lignende bil til små 2500 eurose selv her ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)