Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alletiders Audi - til iværksætteren, der vil være velkørende - billigt!

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuck det er slet ingen penge for sådan en bil..:-) Jeg har stadig min BMW jeg tog med fra Danmark da jeg flyttede her over i 2009, den gav da knap 100 kilo retur i afgift, men kan da se det er meget billigere at købe i Tyskland, vil se mere på den side..

Tak for linket..Yes

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:54

Povl Christian Bandholm:

Fuck det er slet ingen penge for sådan en bil..:-) Jeg har stadig min BMW jeg tog med fra Danmark da jeg flyttede her over i 2009, den gav da knap 100 kilo retur i afgift, men kan da se det er meget billigere at købe i Tyskland, vil se mere på den side..

Tak for linket..Yes

Det er alt for dyrt, at eksportere en bil ud af DK... Det er meget billigere at købe den i Tyskland, men det ved du så til næste gang ;D
Fra 4621 Gadstrup
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 20:29

Det er jo også min mening, og jeg har heller ikke hørt om en A8'er med manuelt :P

Fra 4621 Gadstrup
Tilmeldt 6. Jan 10
Skrevet kl. 20:30

Den har fået de sidste heste hos et professionelt firma og det har fungeret upåklageligt i 4,5 år nu :).

FANTASTISK bil.

Fra 4621 Gadstrup
Tilmeldt 6. Jan 10
Skrevet kl. 20:36

Mattias Skovhøj:

Hvad snakker du om, kan man overhovedet få en A8 med manuelt gear?? Det er den helt rigtige gearkasse :)

Lige mine ord! Det er den rigtige gearkasse og jeg har heller ikke hørt om en A8'er med manuelt gear ;)

Fra 4621 Gadstrup
Tilmeldt 6. Jan 10
Skrevet kl. 20:38

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:

Mattias Skovhøj:

Hvad snakker du om, kan man overhovedet få en A8 med manuelt gear?? Det er den helt rigtige gearkasse :)

Præcis! Jeg er stor fan af den bil, og har da aldrig hørt om manuelt gear Skype-Giggle.

Har den virkelig 340 hk fra startard?

Mvh

Mark

Bilen er blevet tunet professionelt og det har fungeret upåklageligt i 4,5 år :)

Fra 4621 Gadstrup
Tilmeldt 6. Jan 10
Skrevet kl. 20:42

Der kan ydes lidt Amino-rabat (selvom det er for billigt i forvejen!) ;)

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 21:33

Fashion-Seller:
Det er alt for dyrt, at eksportere en bil ud af DK... Det er meget billigere at købe den i Tyskland, men det ved du så til næste gang ;D

Nej det er faktisk billigere at købe f.eks. en ny bil i DK og tage den med til udlandet.
Bilen i DK er billigere uden afgift end f.eks. tyskland. Fordi afgiften er så høj DK.

Fra 4621 Gadstrup
Tilmeldt 6. Jan 10
Skrevet kl. 21:45

Hey Pepz!

Dette handler om et godt tilbud og ikke om automatgearet er smart eller ej, eller om det kan betale sig at eksportere. Det handler mere om folk, der har interesse i at købe bilen, så se da at få smidt nogen bud :)

Husk nu, at der er Amino-rabat ;)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:48

Camilla Grønberg:

Fashion-Seller:

Nej det er faktisk billigere at købe f.eks. en ny bil i DK og tage den med til udlandet.
Bilen i DK er billigere uden afgift end f.eks. tyskland. Fordi afgiften er så høj DK.

Tjaaaa nu formoder jeg ik, at en bil fra 1996 er ny? I min lommeregner sigen den, at bil må være ca 15 år gammel ;D

Desuden er priserne ik væsentlig lavere i Danmark mere, da de fleste bilproducenter har udlignet dem, for at komme netop den type handel til livs, som du beskriver... Så det kan faktisk ik længere betale sig for en tysker...
Side 2 ud af 4 (34 indlæg)