Fuck det er slet ingen penge for sådan en bil..:-) Jeg har stadig min BMW jeg tog med fra Danmark da jeg flyttede her over i 2009, den gav da knap 100 kilo retur i afgift, men kan da se det er meget billigere at købe i Tyskland, vil se mere på den side..
Fuck det er slet ingen penge for sådan en bil..:-) Jeg har stadig min BMW jeg tog med fra Danmark da jeg flyttede her over i 2009, den gav da knap 100 kilo retur i afgift, men kan da se det er meget billigere at købe i Tyskland, vil se mere på den side..
Tak for linket..
Det er alt for dyrt, at eksportere en bil ud af DK... Det er meget billigere at købe den i Tyskland, men det ved du så til næste gang ;D
Det er alt for dyrt, at eksportere en bil ud af DK... Det er meget billigere at købe den i Tyskland, men det ved du så til næste gang ;D
Nej det er faktisk billigere at købe f.eks. en ny bil i DK og tage den med til udlandet. Bilen i DK er billigere uden afgift end f.eks. tyskland. Fordi afgiften er så høj DK.
Dette handler om et godt tilbud og ikke om automatgearet er smart eller ej, eller om det kan betale sig at eksportere. Det handler mere om folk, der har interesse i at købe bilen, så se da at få smidt nogen bud :)
Nej det er faktisk billigere at købe f.eks. en ny bil i DK og tage den med til udlandet. Bilen i DK er billigere uden afgift end f.eks. tyskland. Fordi afgiften er så høj DK.
Tjaaaa nu formoder jeg ik, at en bil fra 1996 er ny? I min lommeregner sigen den, at bil må være ca 15 år gammel ;D
Desuden er priserne ik væsentlig lavere i Danmark mere, da de fleste bilproducenter har udlignet dem, for at komme netop den type handel til livs, som du beskriver... Så det kan faktisk ik længere betale sig for en tysker...