Inden jeg bestiller et GRATIS webhotel hos dig dags dato, vil jeg gerne vide, hvad forskellen er på, at flytte mit domæne til ZXNET.DK og selv at opdatere mine navneservere på et eksisterende domæne.
Inden jeg bestiller et GRATIS webhotel hos dig dags dato, vil jeg gerne vide, hvad forskellen er på, at flytte mit domæne til ZXNET.DK og selv at opdatere mine navneservere på et eksisterende domæne.
hvis det er et .dk domæne så flytter man et domæne ved at redelegere det, så opdaterer dk-hostmaster navneservene til dem du flytter til
ejer du et internationalt domæne og blot opdaterer navneserverne der hvor du købte dit domæne så vil det også virke, men så vil du bare stadig skulle forny gennem det sted hvor du købte domænet, det er iøvrigt også det billigste.
flytter du et internationalt domæne så vil du komme til at betale for en fornyelse af domænet med det samme.
Jeg er ny her, vil jeg have brug for sådan et webhotel? Hvad er det lige præcis?
Jeg har en hjemmeside, som skal bruges til en professionel hjemmeside om coaching.
Hvis du ejer et domæne og har behov for et sted hvor din hjemmeside kan være samt mulighed for at oprette mailkonti til det, så har du behov for et webhotel.