Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS Webhotel med plads til 25 domæner

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi nærmer os den første hvor tilbuddet her slutter.

Hvis du endnu ikke har bestilt et gratis webhotel, så er det sidste udkald.

mvh

Peter

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 00:26
Hej Peter

Inden jeg bestiller et GRATIS webhotel hos dig dags dato, vil jeg gerne vide, hvad forskellen er på,
at flytte mit domæne til ZXNET.DK og selv at opdatere mine navneservere på et eksisterende domæne.
Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 00:31

elund.dk:

Hej Peter

Inden jeg bestiller et GRATIS webhotel hos dig dags dato, vil jeg gerne vide, hvad forskellen er på,
at flytte mit domæne til ZXNET.DK og selv at opdatere mine navneservere på et eksisterende domæne.

hvis det er et .dk domæne så flytter man et domæne ved at redelegere det, så opdaterer dk-hostmaster navneservene til dem du flytter til

ejer du et internationalt domæne og blot opdaterer navneserverne der hvor du købte dit domæne så vil det også virke, men så vil du bare stadig skulle forny gennem det sted hvor du købte domænet, det er iøvrigt også det billigste.

flytter du et internationalt domæne så vil du komme til at betale for en fornyelse af domænet med det samme.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:43

Peter Nilsson:

Vi nærmer os den første hvor tilbuddet her slutter.

Hvis du endnu ikke har bestilt et gratis webhotel, så er det sidste udkald.

mvh

Peter

er tilbudt ikke forlænget til 1 oktober som der står i denne her tråd så ,jeg ér lidt forvirret http://www.amino.dk/forums/t/132570.aspx?#890614 jeg synes det er et super iværksættere tilbud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 00:47

jo det er, men det er også en tussegammel tråd som der er blevet genoplivet her ;-)

Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 01:08

Hej.. 

Jeg er ny her, vil jeg have brug for sådan et webhotel? Hvad er det lige præcis?

Jeg har en hjemmeside, som skal bruges til en professionel hjemmeside om coaching. 

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 01:12

Trisha82:

Hej.. 

Jeg er ny her, vil jeg have brug for sådan et webhotel? Hvad er det lige præcis?

Jeg har en hjemmeside, som skal bruges til en professionel hjemmeside om coaching. 

Hvis du ejer et domæne og har behov for et sted hvor din hjemmeside kan være samt mulighed for at oprette mailkonti til det, så har du behov for et webhotel.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)