Du kan i øjeblikket få et års GRATIS webhotel med plads til 25 domæner.
Eneste krav er at man i forvejen har et eller flere domænenavn, hvis du ikke har det så kan du købe dem/det for 99,- kr. pr. stk.
For at få rabatten skal du bruge denne rabatkode: amino
Indtil videre har over 200 amnioer takket ja til dette tilbud og oprettet et webhotel, men der er stadig god plads på serverne, så kig forbi www.zxnet.dk og opret et webhotel idag.
Eneste krav er at man i forvejen har et eller flere domænenavn, hvis du ikke har det så kan du købe dem/det for 99,- kr. pr. stk.
Indtil videre har over 200 amnioer takket ja til dette tilbud og oprettet et webhotel, men der er stadig god plads på serverne, så kig forbi www.zxnet.dk og opret et webhotel idag.
tilbuddet her gælder til og med den 1 august.
Hej
Kan jeg få en mulighed for at få et IP eller domænenavn på serveren, for at teste hastigheder osv?
tilbuddet her gælder til og med den 1 august.
Hej
Kan jeg få en mulighed for at få et IP eller domænenavn på serveren, for at teste hastigheder osv?
Har arbejdet lidt på serverne her i weekenden og der er sket lidt forbedringer.
Der er nu fri trafik på alle webhoteller, så behøver man ikke som kunde at tænke på den del.
Udover det så reloades mine navneservere nu hver 4 time hvor alle nye og ændrede zoner fra serverne bliver overført til navneserverne, ny named.conf bliver også automatisk bygget ud fra zonefilerne hver gang så alle nye domæner som man tilføjer kan blive redelegeret til navneserverne samme dag.
Så hvis man opretter et Webhotel Gold, så vil man med det samme modtage login, tilføjer man ekstra domæner så vil de kunne redelegeres inden for 4 timer efter de er tilføjet.
Grunden til at jeg ikke kører reload oftere er for at skåne navneserverne lidt ;-)