Hvis du kan se annoncerne, burde det være i orden med koden.
Du skal lade der gå noget tid, før du kan se eventuelle indtægter. Adsense opdateres ikke med det samme.
Det er jo heller ikke sikkert, at dine besøgende har klikket på annoncerne, måske derfor de "manglende" penge på kontoen.
Hvad er det for et site du adsense på?
Håber svaret kan bruges.
Hej
Jeg kan se der er 9 der har trykket på annoncerne
Da jeg login på adsense konto i dag og så skriver den den her :
Dine annoncer er for nylig blevet vist på websteder, som du ikke har godkendt. Hvis du vil undgå tabt indtjening, skal du sørge for at godkende alle de websteder, hvor du viser annoncer, under dine kontoindstillinger.
Som Kenneth skriver, er annoncerne sat rigtigt op, hvis de vises. Hvis du desuden har fået klik, så virker de sgu nok
Som kenneth også efterlyser: et link til siden ville være rart!
Frankhmi123:
Dine annoncer er for nylig blevet vist på websteder, som du ikke har godkendt. Hvis du vil undgå tabt indtjening, skal du sørge for at godkende alle de websteder, hvor du viser annoncer, under dine kontoindstillinger.
Jeg ved ikke lige hvad det kan være
Under den besked er der et link til dine kontoindstillinger, hvor du kan se de sider, dine annoncer er blevet vist på uden din godkendelse. Alternativt kan du finde dem under fanebladet "AdSense opsætning" > "Tilladte websteder" - almindeligvis er det sider såsom:
Som Kenneth skriver, er annoncerne sat rigtigt op, hvis de vises. Hvis du desuden har fået klik, så virker de sgu nok
Som kenneth også efterlyser: et link til siden ville være rart!
Frankhmi123:
Jeg ved ikke lige hvad det kan være
Under den besked er der et link til dine kontoindstillinger, hvor du kan se de sider, dine annoncer er blevet vist på uden din godkendelse. Alternativt kan du finde dem under fanebladet "AdSense opsætning" > "Tilladte websteder" - almindeligvis er det sider såsom: