Hej aminoer Vi har netop slået de interaktive døre op for Svømmenyheder.dk, hvor vi fremover vil formidle nyheder, blogindlæg og andre former for artikler omhandlende svømmesporten i Danmark. På trods af at være iblandt Danmarks største sportsgrene mål på antal udøvere, er svømmesporten nemlig utrolig ringe etableret på internettet. Svømning er en aktiv sport som alle kan dyrke, og derfor synes vi det er attraktivt at komme godt fra start i denne niche. MEN vi har set os blinde i hjemmesiden - HJÆLP os ved at skrive din mening herunder! >> Design, overskuelighed, indholdskvalitet, vinkel, etc. På forhånd mange tak fra teamet bag Svømmenyheder.dk LINK: Svømmenyheder.dk - Alt om svømmesport og dansk elitesvømning |
Hejsa. Det er super med nogle sportssider. Jeg vil tillade mig at kommenterer lidt på det hele.
Indholdskvalitet
Jeg har læst ca. 5 artikler og i mangler altså "Svømmenyheder.dk" vinklen. Det er lidt som om i har søgt nyheder og så bare skrevet dem ukritisk om. Flere steder er det faktisk blevet så internt at i glemmer at skrive hvor arrangementerne afholdes. Om det er fordi i blot søgte ting så i kunne komme i luften, eller det er jeres redaktionelle stil må i jo så tage stilling til
Design:
- Det springer rundt. Når man bruger jeres model til opsætning af nyhedssites er det utrolig vigtigt at vise hvad de forskellige sektioner er. Lige nu er det bare (for mig som læser) en masse nuheder der er har forskellig størrelse og placering, men jeg kan ikke regne ud hvad sammenhængen med placering, størrelse og emnet er. Hvis der er en andet end i kunne lide layoutet i jeres wordpress standard theme.
Overskuelighed:
Se ovenstående
Design:
Meget standard Wp layout og jeres billedmateriale er meget shutterstock. Lækre men meget "Det har jeg set før".
Afslutningsvis
Som tidligere konkurrence svømmer burde jeg være jeres ultimative fan. Men desværre tilbyder i mig ikke noget unikt, i har ikke skrevet nogle artikler der er originale og som jeg ikke har set i en eller anden form før.
Jeg vil anbefale i vinkler jeres historier, og tilføjer jeres perspektiv på tingene. Artikler fra stævner i har været med til eller interviews med mange af de danske svømme personligheder der findes derude.
Svømning er trodsalt en af de sportsgrene med rigtig mange medlemmer, lur mig om i ikke kan gøre jer gældende hvis i vil.
Men det tager tid, og hvis målet blot er at lave endnu en affiliate side, well så keep up the good work
Klø på og hold mig opdateret. Der er potentiale!