Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalificerede medarbejdere søges til opgaver med ny portal

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Må sige jeg er ved at blive forvirret. Jeg mener måske det var på tide for trådstarter at komme ud og fortælle hvad der er sandt og falsk i denne sag. 

Tråd starter søger partnere, investorer og diverse medarbejde, disse har vel krav på og vide hvad de går ind til og ikke mindst hvem de går ind til. Synes efterhånden der er et par ting der bør kastes fuldt lys over, ikke mindst hvad der er fup og fakta mht trådstarters baggrund.

Dette må være ideelt både for trådstarter selv og dem der finder denne tråd interessant

Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 23:08 | Låst

Hej Morten

Hvad er det du er i tvivl om? Jeg synes nu jeg har beskrevet det grundig til dig i PB tidligere i dag?

Men lad mig så giv dig et godt råd, ikke lyt til alle dem der hele tiden prøver at ødelægge mine tråde, du skal vide jeg har indgivet endnu en klage, og da jeg gjorde det sidst, trådte Martin T op i min debat, og kom med en kommentar, og efter der stoppet det. Meeeen nu er der lidt igen, men gider ikke at klage altid når folk ikke overholder deres retningslinjer.

Det ødelægger en masse kvalitet og jeg spilder min tid.

Mvh

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:19 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er du jurastuderende eller ej ?

Det kan besvares med et JA eller NEJ.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:21 | Låst

Morten Sørensen:

Må sige jeg er ved at blive forvirret. Jeg mener måske det var på tide for trådstarter at komme ud og fortælle hvad der er sandt og falsk i denne sag. 

Tråd starter søger partnere, investorer og diverse medarbejde, disse har vel krav på og vide hvad de går ind til og ikke mindst hvem de går ind til. Synes efterhånden der er et par ting der bør kastes fuldt lys over, ikke mindst hvad der er fup og fakta mht trådstarters baggrund.

Dette må være ideelt både for trådstarter selv og dem der finder denne tråd interessant

YesBeerYes

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 23:46 | Låst

Det hurtigste oprettelse ever.

Nu oprettet jeg mig som plus medlem, og skal derfor høre kan man skjule IB så i andre ikke kan se hans indlæg? Eller er det kun for mig?

Han er nemlig ved at drive mig til vanvid, og han ødelægger alt kvalitet i mine indlæg.

Svar gerne hurtigst muligt tak.

Jeg ved der har været klaget over ham før og det gør jeg også igen.

For mig er det bare så meget børnehave og spild af tid.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 23:56 | Låst

Det tager 2sek at spotte om et indlæg er sigende eller ej. Så jeg synes bare du skal være glad hvis du har kunne skjule indlæg fra personer der "bringer dit tis i kog".

Jeg ville være ked af hvis du på mine vegne filtrerede deres indlæg fra. Jeg vil gerne holde muligheden åben for at de en dag siger noget fornuftigt jeg kan bruge, - selvom det nok ikke bliver i dine tråde.

Jeg kan godt se der er personer der er ude med riven efter dig og meget gerne vil miskreditere dig. Jeg kan desværre ikke sige at du gør det svært for dem. Måske skulle du prøve at køre den gode stil og lade være at kommentere på det, - men i stedet kigge indad og tænke lidt over om der er noget i din fremtræden der kan virke lidt uldent, som du kan forbedre i fremtidige indlæg. Nu har du jo købt amino plus, - det er forudbetalt for et helt år, - og jeg går derfor udfra at du er her minimum et år endnu.

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 00:00 | Låst

Jeg prøvet også at stoppe med at kommentere, men han ødelægger mine indlæg, og folk bliver påvirket og det ødelægger min forretning.

Mere vil jeg ikke kommentere jeg er træt af dette her barnlig P.I.S (ja undskyld jeg bander men nu ska det  sgu til)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:27 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hør nu her, du ødelægger først og fremmest dine egne tråde selv. I stedet for at svare folk bruger du hellere mange indlæg på ikke at svare. Hvis du i stedet bare svarede direkte når der kom spørgsmål ville tråden slet ikke komme så langt ud.

Tag f.eks. spørgsmålet om du er jurastuderende. I stedet for bare at svare bruger du hellere flere indlæg på at skrive om dit plusmedlemskab og skrive hvor sur du er.

Det gør at jeg nu skriver i tråden, hvilket jeg ikke havde gjort hvis bare du havde svaret på Ib´s spørgsmål.

Problemet for dig selv, med din kommunikation, er at du ligner en fusker. Jeg siger ikke du er det, men det ligner godt nok fusk når personer hellere bruger tre indlæg på at svare udenom end at skrive Ja eller Nej til et spørgsmål.

Jeg tror virkelig du skal overveje din kommunikationsform, har du overvejet om der kunne være en grund til at lige præcis dine tråde hver gang ender i børnehave?

Jeg går dog ikke ud fra du svarer omkring dit jurastudie, der kommer nok yderligere tre indlæg med snak om hvor sur du er, eller alternativt at du er blevet så sur så du ikke vil skrive i tråden mere.

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 08:40 | Låst

Ja trisha du har skrevet en fin PB til mig hvor du blandt andet fortæller du er Jurastuderende og uddannet Coach. Jeg var/er interesseret i at dukke op til dit møde og høre nærmere om dit projekt. Men nu begynder der at opstå tvivl fra andre brugere hvor vidt disse informationer er korrekte eller ej.

Der udover gør du ikke dig selv mere troværdig ved ikke at besvare spørgsmålet vedr. dine uddannelser. Jeg mener at alle der har interesse i dit projekt på den ene eller den anden måde har krav på at vide hvad din baggrund er.

Til sidst synes jeg også selv du er med til at ødelægge dine indlæg, istedet for at besvare spørgsmålene, som mange kan besvares med et enkelt JA eller NEJ, har du dit fokus hvor på du kan blokerer alle der ser med lidt kritiske øjne på dit projekt.

Som sagt tidligere har jeg været interesseret i dit projekt men med de seneste indlæg begynde denne interesse langsomt at falde, derfor beder jeg dig helt konkret svarer på spørgsmålene vedr. din uddannelse.

1) er du Jura studerende?

2) Er du uddannet Coach?

Det er som sådan ikke så vigtigt om du er jura studerende eller uddannet tømre, jeg synes dette handler om troværdighed.

Dette indlæg er bestemt ikke for at skade din tråd, tværtimod, jeg tror det både vil hjælpe dig selv og os andre hvis du kan besvare de tidligere stillede spørgsmål med et JA eller NEJ.

Hilsen

Morten Sørensen 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 09:40 | Låst

Morten Sørensen:
Ja trisha du har skrevet en fin PB til mig hvor du blandt andet fortæller du er Jurastuderende og uddannet Coach.

Uddannet Coach???.... Det jo ikke rigtigt , hvis man ser nogle af hendes første indlæg....

Her er en kopi af hendes indæg...

"Hej jeg har 2 spørgsmål

1: Hvordan starter jeg et coaching firma op? Kræver det en eller form for tilladelse eller kan jeg "bare" oprette en hjemmeside og gå i gang?

2: Jeg ved der findes mange uddannelser inden for coaching og de er rigtige rigtige dyre. Jeg fladt så over denne hjemmeside, hvor man både kan gå gratis og meget billige uddannelse.

Jeg vil gerne høre jeres mening og om det er nok at tage sin uddannelse derinde til selv at skulle starte professionelt op en skønne dag.

Se link til hjemme siden her: http://coachacademy.dk/"

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)