Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalificerede medarbejdere søges til opgaver med ny portal

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 18:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Yes

Jeg ved ikke om din dag er at gå ind på mine indlæg ødelægge stemningen med din negative tone og din form for humor.

Hvis du har flere "indvendinger" med mig og mine indlæg så beder jeg dig pænt om at skrive dem til mig personligt og vi kan få talt ud om det der, du skal ikke blive ved med at kommentere eller komme med den der hånd og fylde mit seriøse indlæg op. Jeg prøver at skabe kontakt med seriøse forretnings folk og de ødelægger værdien i indlægget når der bliver ved med at komme indlæg fra dig som er negative.

Mere har jeg ikke at sige til det andet jeg håber du respektere mit ønske.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 18:58 | Låst

Kom nu lige gutter.. det er sq ikke pænt at i bliver ved.

Jeg lagde da mærke til, at hun nævnte at hun har kapital - i hvilken verden er det ikke godt nok?

Skulle nogen ønske at hjælpe gratis, så lad dem da. Der er sikkert mange derude som ønsker lidt erfaring for at være med til, at drive et community.

Da jeg i tidernes morgen drev et dansk spilsite med 2000-15000 daglige besøgende, der havde jeg 20-30 frivillige fra skribenter til kodere, grafikere og moderatorer. Mange af dem fik deres springbræt fra det site.. nogle blev ansat som kodere i virksomheder (de var selvlærte), andre blev redaktører eller skribenter på større sites.

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 19:05 | Låst

Du skal have mange tak for dit indlæg, dejligt at høre ikke alle forventer man har det hele fra starten!Yes

Rigtig god sommer til dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30 | Låst

Maelstrom:

Skulle nogen ønske at hjælpe gratis, så lad dem da. Der er sikkert mange derude som ønsker lidt erfaring for at være med til, at drive et community.

Det er jeg da helt enig med dig i. Men trådstarter har haft lidt dårligt ved at kommunikere ud i hendes tråde.

I denne skriver hun, at hun søger medarbejdere. Men trådstarter har endnu ikke gjort sig den ulejlighed at fortælle hvad set-uppet skal bestå af. Om det netop er en idé, hvor man skal tage chancen med gratis indsats i håb om en belønning senere i livet, om det så er penge og/eller erfaringer. Eller om trådstarter måske ønsker lønnede medarbejdere, således at hun driver firmaet.

I det hel taget synes jeg ikke der er nogle, der bevidst har jagtet trådstarter - generelt synes jeg der bliver taget godt i mod nye. Men på et forum må man jo forvente lidt modspil - og da især på et iværksætterforum.

Jeg er af den overbevisning at trådstarter vil slippe meget bedre fra sine indlæg, hvis hun prøver at sætte sig i modtagerens sted. Jeg formoder heller ikke hun selv begejstret jagter alle mulige indlæg, der praktisk intet fortæller.

Jeg er ikke i tvivl om, at trådstarter har masse af gode idéer og måske enda flere kompetente mellem. Men kommunikationen holder altså bare ikke, når man ikke bruger mere tid på, at udddybe sine intentioner, men blot mener alle straks skal indse det geniale i hendes idéer.

Jeg tror hun tænker meget, men glemmer at få det skrevet ned, så også modtagerne har en chance for at følge hende...

Men ønsker da Trisha82 alt muligt held og lykke - hun virker jo en aktiv pige med ben i næsen. Så hun lærer alligevel sikkert også noget af de indlæg hun ellers forkaster lige nu...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:40 | Låst

Trisha82:

Ib

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Yes

Jeg ved ikke om din dag er at gå ind på mine indlæg ødelægge stemningen med din negative tone og din form for humor.

Hvis du har flere "indvendinger" med mig og mine indlæg så beder jeg dig pænt om at skrive dem til mig personligt og vi kan få talt ud om det der, du skal ikke blive ved med at kommentere eller komme med den der hånd og fylde mit seriøse indlæg op. Jeg prøver at skabe kontakt med seriøse forretnings folk og de ødelægger værdien i indlægget når der bliver ved med at komme indlæg fra dig som er negative.

Mere har jeg ikke at sige til det andet jeg håber du respektere mit ønske.

Kære Trisha82 !

Jeg har tidligere i din "karrierer her på Amino sendt dig en privat mail. Denne har du i skrivende stund ikke svaret på.Wink

Ligesom jeg har skrevet en kommentar i din gæstebog, også uden resultat.Wink Efterfølgende har du også slettet denne i din gæstebog.

Jeg kender ikke årsagen til din passivitet ?

Ligesom du tidligere er sprurgt om kompetancer, herunder om du er jurastuderende på Københavns Universitet, som en tidligere deltager har fastslået, at det er du ikke.Wink

WinkSå afslutningsvis handler det ikke lidt om troværdig, tillid m.m. ? Som vel også er en nødvendighed i et åben forum ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 19:41 | Låst

Hej Brian

Jeg giver dig ret jeg er sgu ikke god til at skrive, men er en fandens god taler. Derfor tiltaler det mig det også at tale face 2 face i stedet for alt dette skriveri. Ja sorry man kan jo ikke være god til det hele.

Men dette indlæg du kommer med nu er meget meget bedre end de andre der har været før (ikke kun fra dig, bare generelt) Min start her var ikke positiv og heldigvis var der flere der så det fra min side.

Jeg har talt med mange i dag over telefon og de lagde på med en god fornemmelse tror jeg for de var alle samme indstillet på at komme til et møde hvor de for en hel fremlæggelse af hvad mit projekt går ud på fra start-slut.

:)

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 19:47 | Låst

IB

Hvor svært er det lige at skrive det i min PB? Du har tilsyneladende ikke planer om at stoppe med at genere mig. Jeg må høre om man ikke kan blokere dig, for ærligt talt er død træt af dette her.

Grunden til jeg ikke har svaret på dine indlæg er fordi de ikke er seriøse eller har noget som helst med mine ideer. Jeg går ud fra at Amino ikke er en sladder/diskussions klub på lavt niveau, men en mere professionel og seriøst samtale sted.

Mere har jeg ikke at sige.

Over and out.

SKRIV I MIN PB og ikke her TAK!

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 19:49 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Prøv at klikke på knappen 'Mere' der er en funktion der hedder 'Skjul bruger'.

Har faktisk ikke prøvet funktionen af, men Ib er absolut en god kandidat til formålet.

Edit: Desværre man skal være Amino plus for at bruge den funktion :)

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 19:52 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Maelstrom:
Edit: Desværre man skal være Amino plus for at bruge den funktion :)

Jeg overvejer også at blive det, og hvis det er det der ska til så køber jeg det nu. !! :)

Du skal have mange tak for din støtte, dejligt at jeg ikke er enig om at han er irriterende.

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 22:35 | Låst

I knew it ;) Den med studiet!!! xD

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)