Ib
Jeg ved ikke om din dag er at gå ind på mine indlæg ødelægge stemningen med din negative tone og din form for humor. Hvis du har flere "indvendinger" med mig og mine indlæg så beder jeg dig pænt om at skrive dem til mig personligt og vi kan få talt ud om det der, du skal ikke blive ved med at kommentere eller komme med den der hånd og fylde mit seriøse indlæg op. Jeg prøver at skabe kontakt med seriøse forretnings folk og de ødelægger værdien i indlægget når der bliver ved med at komme indlæg fra dig som er negative. Mere har jeg ikke at sige til det andet jeg håber du respektere mit ønske. |
Kom nu lige gutter.. det er sq ikke pænt at i bliver ved.
Jeg lagde da mærke til, at hun nævnte at hun har kapital - i hvilken verden er det ikke godt nok?
Skulle nogen ønske at hjælpe gratis, så lad dem da. Der er sikkert mange derude som ønsker lidt erfaring for at være med til, at drive et community.
Da jeg i tidernes morgen drev et dansk spilsite med 2000-15000 daglige besøgende, der havde jeg 20-30 frivillige fra skribenter til kodere, grafikere og moderatorer. Mange af dem fik deres springbræt fra det site.. nogle blev ansat som kodere i virksomheder (de var selvlærte), andre blev redaktører eller skribenter på større sites.