Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalificerede medarbejdere søges til opgaver med ny portal

Side 1 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 10:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kære Alle her på Amino.

Jeg skal bruge et par medarbejder eller folk der kan videre giv sin kunnen.

Projektet: Jeg vil åbne en portal ligesom Amino, men bare med coaching i stedet. De der findes på marked nu, er der ikke nok trafik og jeg har en hel masse ideer til hvordan min side kunne komme til at giv mere trafik. Siden har jeg tænkt mig skulle hedde noget så banalt som www.alt-om-coaching.dk MEN. . . jeg er endnu ikke sikker.

Det jeg søger er lige fra en programmør, til en medarbejder der vil kunne tage sig af alle disse indlæg der gerne skulle komme og på den måde få kvaliteten i top. Folk der kan skrive tekster osv osv. Alt det man skal bruge i starten når man opretter sådan en portal.

Til at starte med søger jeg lige nu folk der har flair for portaler og er dygtige til at sætte sådan en site op.

Skriv gerne her, men ellers henvend dig i min postkasse og vi kan føre en mere professionel konsporredance.

Ser frem til at høre fra jer derude

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 10:27 | Låst

Hej igen Trisha82.

Godt du ikke er skræmt helt væk fra amino endnu - så kan jeg lige gøre endnu et forsøg :D

Et par uddybende spørgsmål:

Er det en fast medarbejder du søger, - og er der tale om fuldtid eller deltid? Hvor i landet ligger din virksomhed?

Eller søger du en partner, som ikke får løn eller vederlag, andet end en bid af kagen?

I så fald...

1. kunne det være interessant at vide hvor mange ressourcer du har brugt på at udvikle denne forretningsplan.
  2. Er det en flyvsk vision, som endnu ikke er nedfældet, men som du forventer at dine partnere skal føre ud i livet for dig i takt med at ideen udvikler sig i dit hoved ?
  3. Hvilke ressourcer bidrager du med? F.eks. kapital, udvikling af X, eller noget helt tredje?

Udfra mine observationer af din karakter her på amino har jeg indtil videre tilladt mig at antage at du ikke er på udkig efter medarbejdere, men derimod samarbejdspartner(e). Hvis det rent faktisk er tilfældet er det min klare anbefaling at du flytter fokus lidt (bare lidt) væk fra de ting du søger, og bruger lidt mere krudt på at fortælle hvad du tilbyder.

Med venlige hilsner

Jørgen Olsen

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 10:30 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jørgen

Mange tak for dit indlæg

Jørgen Olsen:
Godt du ikke er skræmt helt væk fra amino endnu - så kan jeg lige gøre endnu et forsøg :D

Ha ha nej  jeg er en istap.

Jeg besvare dit indlæg i din postkasse :)

Mange hilsner

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 15:38 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hey Alle på Amino

Tak for alle jeres breve i min postkasse, ønsker dog stadig gerne flere interresseret..

HUSK at læs hvad jeg søger, for jeg søger alt til at starte mit projekt op, og en masse viden fra erfarne folk.

God sommer

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:54 | Låst

Bliver folk medejere eller er det lønnet arbejde?

Hvad skal du lave udover at komme med ideen?

Har du lavet en projektbeskrivelse så man kan danne sig et overblik over hvor meget der skal programmeres og laves?

Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:01 | Låst

Hvis du har forelsket dig i navnet, alt-om-coaching.dk, bør du købe det... nu... Du frister svage sjæle ved at nævne navnet i dit indlæg her på siden, og det skulle ikke undre mig, hvis det er optaget i morgen. Umiddelbart mener jeg ikke, at navnet fænger, men det må du jo om.

God vind med projektet :-)

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 16:09 | Låst

Det ville hjælpe hvis du svarede på hans spørgsmål i selve tråden..? Lad mig gætte det er ulønnet og frivilligt, hvad får man ud af det.. Hvad bidrager du med?

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

KRASMUS:

Det ville hjælpe hvis du svarede på hans spørgsmål i selve tråden..? Lad mig gætte det er ulønnet og frivilligt, hvad får man ud af det.. Hvad bidrager du med?

Nu skal du endelig ikke spørge om for meget, for så er man negativ og ønskes en god dag af Trisha82.

Det er i hvert fald hvad der er i sket i det øvrige tråde hun har startet.

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 16:29 | Låst

Hej

Tusind tak for dit indlæg, navnet er ikke særlig stærk i know, det kommer også til at hedde noget andet, he he. :)

Men tak.

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 16:37 | Låst

Hej Thomas.

Det er som udgangspunkt ikke facit endnu for hvad man bliver. Til at starte med skal jeg bruge hjælp til at komme i gang med at få oprette portalen.

Dvs:

- Skribenter

- Erfarne iveræksættere

-Økonomi

- Branding

-Marketing

-Programmør

-Visit kort skal laves osv osv

Jeg kunne blive ved.

Så hvis du er en skribent og skriver på hele sitet så giver man mig en pris og vi aftaler at få sammensat et fornuftigt samarbejde op og jeg betaler for de ydelser.

Hvis man vil være med til at starte dette her op, ja så skal man vise mig man gider, har flair for det og man har ressourcernes eller gå på mod for at få banket dette her op!

Så som du kan se er der mange forskellige muligheder.

Håber du blev klogere ellers stil gerne flere spørgsmål og jeg besvare :)

Side 1 ud af 7 (64 indlæg)