Har nu siddet de seneste dage og arbejdet længe på at optimere min webside/blog og kunne i den forbindelse godt tænke mig at få lidt feedback på den - både positiv som eventuel negativ.
Nedenfor har jeg listet nogle af de tiltag jeg på det seneste har tilført siden:
- Har skiftet analysesystem til at tracke trafikken på siden, fra at være Analytics fra Google, idet det på ingen måde fungerede som det burde. Mere end ofte stod trafikken til 0 mens andre gange flere hundrede. Har derfor skiftet til et plugin der hedder kStats og forsøger samtidig at afprøve statistikprogrammet fra Woopra.com.
- Har tilføjet muligheden for at kunne "Like" med en Google Plus One knap.
- Har tilføjet muligheden for at kunne vise x antal bannerreklamer i sidebaren.
- Har tilføjet en "Broken Link Checker". Hjælper jo meget når man har så mange links rundt om på siden.
- Har tilføjet et oversætter program fra Google Ajax, således alle indlæg og sider kan oversættes direkte inde på det indlæg eller den side man er på.
- Har tilføjet et plugin "SocialPop", således besøgende kan anbefale siden via sociale netværks eller mail.
- Har tilføjet et plugin der gør at jeg ikke får problemer med at benytte bogstaverne "æ", "ø" og "å" i kategorierne - disse ændres automatisk i "Sluggen". Havde tidligere et problem med 3 kategorier hvor alle indlæg forsvandt pga benyttelse af bogstavet "ø".
- Har tilføjet et "Email Ticket Support System", så besøgende, skulle de have behov for det, kan lægge oprette en support ticket og derigennem få svar. Samtidig kan man også stadig kontakte mig via den almindelige kontaktformular.
Ikke alle ovenstående er selvfølgelig synlige for besøgende, men synes det hjælper på mange punkter at have det installeret.
- Der er p.t. udlagt opgave om et nyt logo til siden, hvilket jeg forventer implementeret på et nærmere kommende tidspunkt.
Men for nu at komme til det måske mest væsentlige, så finder du siden her.
Hører rigtig gerne jeres tanker og ideer - hold jer ikke tilbage. Jeg kan græde i det skjulte her bag skærmen, he he...
Er ikke brugte brugt interne links på disse sider , der underbygger dine forklaring , i stedet lavet en side , hvor prøves skrives alt , del det op og skrive gerne lidt ekstra på disse sider , så forstår man endnu bedre dit koncept
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Mange tak for feedback... Ved godt der er lidt med søgefunktionen, at den kun opfanger nogle af de indlæg der omhandler dette. Har dog ikke set det som det store problem i og med at kategorierne findes på siden også, men måske der skulle ses lidt nærmere på søgefunktionen og dens alle relevante indlæg.
Er ikke 100 % sikker på hvad du mener med hensyn til h1, h2 og h3 på sider som f.eks. "Internethandel" - er det opsætningen eller er vi ovre i det programmeringsmæssige?
Er ikke 100 % sikker på hvad du mener med hensyn til h1, h2 og h3 på sider som f.eks. "Internethandel" - er det opsætningen eller er vi ovre i det programmeringsmæssige?
Hører rigtig gerne også fra andre med feedback
mener dette her med h1 overskrift
tttttttttttthj tekste
under overskrift h2
tejslls tekst tekst teks
under overskrift h3
tekts tekste
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg har bare skimmet siden hurtigt for at få et visuelt indtryk. Ikke noget at bemærke fra mig, men jeg kigger generelt kun farver, design, kontraster etc.
Jeg vil dog anbefale dig - når du når dertil i processen - at du får en eller anden til at løbe dine tekster igennem. De er lidt rodede ... korrekte kommaer kunne hjælpe en del. Men det er en detalje og noget, du kan gøre, når du er færdig med resten. Det er dog en vigtig detalje :-)