Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på nyt website!

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er da sent ude med at sige velkommen, men det er vist nok også med vilje :-) 0o

Den side jeg henviser til er blot lavet for sjov, skulle vise man kan lave en forretning på ca. 30 min. (iWeb + indkøb af domæne + opsætning af annoncer) og lave den lige så latterlig som alle de andre ligegyldige sider der kun er lavet med det formål for at man skal tjene penge på noget trafik uden reelt indhold, og ja korrekt den ligner alle de andre med vilje. Du spørger om feedback på en side der ligner de 7-800 andre, jeg henviser til en jokeside :-)

Når du så laver en bredbånds hjemmeside så undlad at lave den i samme stil.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Àsgeir Gunnarsson:

Oldtonew:

Jeg hader lidt den slags sider findes et hav af dem hvor få procent er nogenlunde gode, med hjælpsom tekst mens andre bare lugter langt væk af affiliate :)

Tak for den fantastiske og konstruktive feedback :)

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

ha ha ha....Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side :-)

Dog står der i toppen "Fagforing" istedet for "Fagforening" - der hvor man kan se prisen for, hvad fagforeningen koster.  

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

MOAA:

Du er da sent ude med at sige velkommen, men det er vist nok også med vilje :-) 0o

Den side jeg henviser til er blot lavet for sjov, skulle vise man kan lave en forretning på ca. 30 min. (iWeb + indkøb af domæne + opsætning af annoncer) og lave den lige så latterlig som alle de andre ligegyldige sider der kun er lavet med det formål for at man skal tjene penge på noget trafik uden reelt indhold, og ja korrekt den ligner alle de andre med vilje. Du spørger om feedback på en side der ligner de 7-800 andre, jeg henviser til en jokeside :-)

Når du så laver en bredbånds hjemmeside så undlad at lave den i samme stil.

Bedre sent, end aldrig :-)

Hehe, så kan du jo bruge min side, som eksempel ;) ...

Det har dog ikke taget 30 min at lave.

Jeg skal nok lade være med at lave en bredbåndsside, som ligner 7-800 andre ;)

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Àsgeir

Grafisk synes jeg, at din side at flot. Du rammer stilen meget godt og din side ser seriøst ud. Din banner under headeren, hvor der står "velkommen til akasseviser", synes jeg ser lidt billig ud. Prøv at lave noget uden så markante borders.

Dine billeder i tabellen er af ret ringe kvalitet og strukket lidt, hvilket ikke ser optimalt ud. Desuden synes jeg, at din "tilfredsheds badge" er lidt for stort.

Ellers synes jeg, at du har lavet en rigtig fin side. Jeg håber, at du kan bruge min kritik til noget. Prøvede selv at lave en side om a-kasser engang, men valgte ikke at lægge mere energi i den, da jeg hurtigt fandt ud af, at konkurrencen var for hård i forhold til andre nicher. Vil ellers ønske dig held og lykke med dit projekt.

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gik lidt stærkt. Jeg beklager mine tastbøffer :)

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:

Jeg synes faktisk, at det er en rigtigt flot side overordnet, du har bygget op. Især den øvre del af siden, som man trods alt ser som det første, ser ganske professionelt ud. Den differentierer sig pænt fra mange andre knap så flotte affiliatesider.

Men et enkelt punkt, jeg tænkte kunne gøres bedre:

Din tekst nederst på siden om A-kasser er ganske velskreven, det er slet ikke det, men den er ikke særligt pænt sat op? Der er rigtigt meget fed skrift, hvoraf halvdelen ikke - efter min mening - burde være fed. Det er ikke særligt overskueligt på trods af dine intentioner om det modsatte med at gøre skriften fed. Jeg ville nok lave et par underoverskrifter og fjerne 50-75 % af den fede skrift i stedet, hvis du kan følge mig på den?

Ellers hamrende godt arbejde! Skype-Smile

Hej Halfdan Timm,

Mange tak for dit feedback! Det tager jeg til mig :)

Jeg kan godt følge dig med at lave lidt færre overskrifter eller værdifald kategorisere dem med h2, h3 osv..

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nils Pedersen:

Àsgeir Gunnarsson:

Hej Aminoer,

Jeg har delvist blevet færdig med min prissammenligning på a-kasser og kunne godt tænke mig at få lidt feedback.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Hej Àsgeir,

Først og fremmest må jeg tage hatten af.. Det var et godt træk, og jeg håber naturligvis for dig, at det bringer noget succes.. Håber du vil holde os nysgærige interesseret henad vejen :)

Synes du eventuelt godt kunne bruge et logo, for troværdighedensskyld, for din egen branding og markedsføring. Det der er på siden nu, synes jeg er lidt for uinteressant, og har ikke den waaauw effekt. (Ret mig hvis min mening ikke holder i retten) Smile - Send mig gerne en PB hvis du har brug for hjælp angående dette.

Endvidere synes jeg måske du bør ændre den grønne farve til gul, med sort tekst ved hvor mange procent man spare.

Hvad med Dansk Metal, KRIFA og FTFA etc, mangler de ik eller er de på vej ?

Glæder mig til at se det endelige resultat og håber du kunne bruge min kritik. Held og lykke med siden.

Hej Nils Pedersen,

Tusind tak for dit feedback Nils,

Ja logoet var lavet lidt hurtigt. Helt enig med at det ikke ser så proff ud og MEGET kedeligt.

Skal også have redesignet headeren. God idé med at ændre baggrundsfarven til gul og med sort tekst ved besparelse på a-kassen. Der mangler en hel del a-kasser, der er vidst 28 af slagsen.

Så der venter stadigvæk en masse arbejde. Skal nok holde dig opdateret, når jeg er tæt på målet :)

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Greve:

Fin side :-)

Dog står der i toppen "Fagforing" istedet for "Fagforening" - der hvor man kan se prisen for, hvad fagforeningen koster.  

Hej Simon,

Det skal jeg da lige have rettet :)

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Skøt:

Hej Àsgeir

Grafisk synes jeg, at din side at flot. Du rammer stilen meget godt og din side ser seriøst ud. Din banner under headeren, hvor der står "velkommen til akasseviser", synes jeg ser lidt billig ud. Prøv at lave noget uden så markante borders.

Dine billeder i tabellen er af ret ringe kvalitet og strukket lidt, hvilket ikke ser optimalt ud. Desuden synes jeg, at din "tilfredsheds badge" er lidt for stort.

Ellers synes jeg, at du har lavet en rigtig fin side. Jeg håber, at du kan bruge min kritik til noget. Prøvede selv at lave en side om a-kasser engang, men valgte ikke at lægge mere energi i den, da jeg hurtigt fandt ud af, at konkurrencen var for hård i forhold til andre nicher. Vil ellers ønske dig held og lykke med dit projekt.

Hej Frederik,

Tak for din feedback.

Helt enig med at "Kassen" på forside skal optimeres rent grafisk.

Ja konkurrencen er hård, men det er jo kun godt :)

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)