Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance Magento-nørd søges!!!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-venner!

Jeg driver webshoppen OnlineOutwear.dk med et par kammerater. Vi står i en situation, hvor vi vil rykke vores hjemmeside fra at være en hjemmelavet hjemmeside til at benytte platformen Magento, idet vi ønsker flere administrations muligheder end den hjemmelavede hjemmelavede gav os mulighed for.

I den forbindelse ønsker vi vejledning og hjælp, som vi håber I kan give os.

Først og fremmest - hvilken af Magentos løsninger anbefaler I? (Vi er en mindre webshop, som omsætter 15-30.000 om måneden).

Vi har oprettet en 30-dages gratis version (Magento-go) og fået et indblik i mange af de administrations- og designmæssige muligheder, som platformen giver os. Dog er der visse ting, som vi ikke mener, at vi selv kan ændre. Her kan fx nævnes oversættelse af al tekst fra engelsk til dansk samt flere designmæssige småting.

Til dette er vi meget åbne for tilbud om hjælp til at få vores forhåbenligt snart nye Magento-Webshop op at køre, som vi ønsker det. Skriv gerne en PB, hvis du kan hjælpe os - mod betaling.

Ha' en fortsat god aften!

Mvh

Henrik

www.OnlineOutwear.dk - Canadisk kvalitet, rimelige priser, fri fragt! Spar optil 20 % på udvalgte varer!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 07:59

Skal det være Magento Go (hosted version)?

Når du selv hoster (eller lader nogen som fx. magentohotel.dk om det som vi anbefaler) så har du større fleksibilitet over shoppen da du kan ændre alt. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 08:43

Indtil videre så mangler magento go nogle funktioner for at kunne fungere optimalt som dansk webshop. Blandt andet mulighed for epay /quickpay modul så man kan modtage dankort og andre kort.

Ligeledes er der vist ikke dansk sprog på magento - go.

Som rasmus siger så er det en rigtig fornuftig løsning at få installeret magento hos magentohotel.dk (powerhosting.dk)

De gør det rigtig godt og hjælper dig gerne.

Med hensyn til udviklere så har jeg en udvikler tilknyttet som arbejder for 20€ (149 kr) i timen. Kontra de danske der vel minimum arbejder for 600 kr i timen. Hvis i kommer igan gmed projektet og har brug for en udvikler er i velkommen til at kontakte mig.

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:20

Hej Henrik

Vi kan sætte en shop op til jer for 4.000 kr. inkl. alt. Det er inkl. design og opsætning af betalingsmodul hos quickpay.

Kort sagt - en fuldstændig køreklar butik.

Vi kan selvfølgelig også imødekomme særlige programmeringsønsker o. lign. Lad os snakke sammen om det.

Du kan se mere på www.wheelsandtoe.dk

Mh. 

Lars Thomsen

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 21:55

lbthomsen:

Hej Henrik

Vi kan sætte en shop op til jer for 4.000 kr. inkl. alt. Det er inkl. design og opsætning af betalingsmodul hos quickpay.

Kort sagt - en fuldstændig køreklar butik.

Vi kan selvfølgelig også imødekomme særlige programmeringsønsker o. lign. Lad os snakke sammen om det.

Du kan se mere på www.wheelsandtoe.dk

Mh. 

Lars Thomsen

Lyder godt nok billigt Lars -er det unikt design eller et template?

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:48

Hej Emil

Jeg får lige vores salgsansvarlige til at sende dig et udspecificeret tilbud. Hvad er din mailadresse?

Mvh. 

Lars

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 19:01

lbthomsen:

Hej Emil

Jeg får lige vores salgsansvarlige til at sende dig et udspecificeret tilbud. Hvad er din mailadresse?

Mvh. 

Lars

Du kan fange mig på emil(@)onlineoutwear.dk

Med Venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44

Hej Henrik

Har du fået nogen til at kigge på jeres problemstillinger?

Mvh. 

Mikkel Juhl

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:04

Hej Birkelund,

Jeg har lige downloadet en domo Magento shop hos powerhosting, men har brug for hjælp. Da du har en udvikler til en god pris, vil jeg høre om du vil hjælpe mig?

Hilsen Karin

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:14

Karin Bonnesen:

Hej Birkelund,

Jeg har lige downloadet en domo Magento shop hos powerhosting, men har brug for hjælp. Da du har en udvikler til en god pris, vil jeg høre om du vil hjælpe mig?

Hilsen Karin

Hej Karin

Du har ikke slået "private beskeder" til, så man kan ikke sende dig en besked.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)