Hej Amino, Jeg er løbet tør for god feedback i mit private netværk, så nu må jeg dele vores voksende forretning til frit skue. Jeg har siden sidste år været igang med et projekt kaldet Internetpriser® hvor jeg netop nu her til aften ejer alle domæner i hele Norden og varemærket er godkendt for nyligt. Jeg har forsøgt at tilkøbe viden til bedre konventering og opsætning af sitet, men jeg er ikke tilfreds endnu, det kan gøres bedre, og jeg støder ikke på nogle guldkorn. Derfor vil jeg gerne have noget feedback på hele sitet, bla.: 1) Forsiden, er den indbydende nok? (Har forsøgt med grøn farve på funktionerne og ingen reklamer). 2) Kan i finde rundt på sitet og bruge funktionerne hurtigt og enkelt? 3) Forstår i konceptet "Mest for pengene"? 4) Overordnet set virker produkterne og siden troværdig? 5) Hvad kunne forbedres/optimeres? 6) Andet? På forhånd tak |
MOAA:1) Forsiden, er den indbydende nok? (Har forsøgt med grøn farve på funktionerne og ingen reklamer).
Jeg synes forsiden er meget kedelig med de grå farver. Der mangler noget liv på siden, jeg synes mest af alt det ligner en affiliate blog, hvilket jeg tror skræmmer mange væk.
MOAA:2) Kan i finde rundt på sitet og bruge funktionerne hurtigt og enkelt?
Ja jeg kan sagtens finde rundt på sitet rimlig hurtigt, men jeg synes at dine tabeller er meget lange og forvirrende.
MOAA:3) Forstår i konceptet "Mest for pengene"?
Ja det forstår jeg godt efter lidt tid på siden, men det var ikke noget jeg var opmærksom på lige da jeg kom ind. Få noget mere info på forsiden, i stedet for de nyheds / blog indlæg.
MOAA:5) Hvad kunne forbedres/optimeres?
Designet kunne laves betydeligt bedre, jeg synes det er meget kedeligt. Det samme med tabellerne, de skal gøres mere indbydende.
Håber du kan bruge noget af mit feedback