Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Koncept til hele Norden savner et lille kig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er løbet tør for god feedback i mit private netværk, så nu må jeg dele vores voksende forretning til frit skue.

Jeg har siden sidste år været igang med et projekt kaldet Internetpriser® hvor jeg netop nu her til aften ejer alle domæner i hele Norden og varemærket er godkendt for nyligt.

Jeg har forsøgt at tilkøbe viden til bedre konventering og opsætning af sitet, men jeg er ikke tilfreds endnu, det kan gøres bedre, og jeg støder ikke på nogle guldkorn.

Derfor vil jeg gerne have noget feedback på hele sitet, bla.:

1) Forsiden, er den indbydende nok? (Har forsøgt med grøn farve på funktionerne og ingen reklamer).

2) Kan i finde rundt på sitet og bruge funktionerne hurtigt og enkelt?

3) Forstår i konceptet "Mest for pengene"?

4) Overordnet set virker produkterne og siden troværdig? 

5) Hvad kunne forbedres/optimeres? 

6) Andet?

På forhånd tak

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 20:53

MOAA:
1) Forsiden, er den indbydende nok? (Har forsøgt med grøn farve på funktionerne og ingen reklamer).

Jeg synes forsiden er meget kedelig med de grå farver. Der mangler noget liv på siden, jeg synes mest af alt det ligner en affiliate blog, hvilket jeg tror skræmmer mange væk.

MOAA:
2) Kan i finde rundt på sitet og bruge funktionerne hurtigt og enkelt?

Ja jeg kan sagtens finde rundt på sitet rimlig hurtigt, men jeg synes at dine tabeller er meget lange og forvirrende.

MOAA:
3) Forstår i konceptet "Mest for pengene"?

Ja det forstår jeg godt efter lidt tid på siden, men det var ikke noget jeg var opmærksom på lige da jeg kom ind. Få noget mere info på forsiden, i stedet for de nyheds / blog indlæg.

MOAA:
5) Hvad kunne forbedres/optimeres? 

Designet kunne laves betydeligt bedre, jeg synes det er meget kedeligt. Det samme med tabellerne, de skal gøres mere indbydende.

Håber du kan bruge noget af mit feedback Smile

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 21:26

Perfekt! Tak for god feedback.

Jeg skal have fat i en med forstand på design af præcis sådanne typer hjemmesider, hvilket jeg heller ikke har haft held til endnu. Kender du/i nogle, så sig endelig til.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:16

Meget korte tekster på siden , jeg tror ved læs mere ikke bliver linket videre til anden side

hvad skal derfor gøre din affiliate side bedre end de andre

længere og bedre produkt beskrivelser før linker videre

længere og bedre firma beskrivelser før linker

husk lidt interne links på siden

udnyt h1 , h2 og h3 mv.

der er derved en del der skal videre formidles af viden på siden , så man kan bruge siden til noget brugbart og det er et hårdt iværksættere slid , men giver dig sikkert en glæde når man ser besøgene bare stige når alle tekster er lange og velskrevet på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 22:35

Tak Mikael,

det skal jeg huske. Er ved at få lavet således man kan gå ind under hver udbyder og se detaljer, har overvejet en "udvid" funktion under hver forbindelse, så man kan se hvilket udstyr/andre ting der er med.

Nyder at holde siden opdateret, så det er ikke så hårdt i forhold til hvad jeg ellers har lavet førhen :-) plus det er en ren overskudsforretning hver dag hehe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)