Hej Hans Jeg tager selvfølgelig min tid til at besvare dit indlæg. Jeg opfordre dig også til at læse det jeg skrev til Allan oven over dig. Jeg var ikke ude på at hidse dig op , men jeg bliver bare lidt ærlige over man ikke engang vil udarbejde et udkast. Selvfølgelig jeg ved ikke hvor professionel du er, og i samligning med Simon, som har lavet et udkast til mig. Men i det han gør det, så får han garantere også en ordre i hus, netop fordi han tilbyder sig selv. Det vigtig hvis man skal sælge sig godt, at man prøver og tilfredstille sine nye klienter. Jeg vil med glæde betale ekstra hvis jeg kunne se der var nogen der virkelig tilbød sig, end ikke. Håber du kan se lidt min piont. Igen alt på skrift lyder hårde end irl. Jeg undskylder gerne hvis du følte dig irriteret det var skam ikke meningen, jeg er bare en meget ærlig person. :)
Mange tak det er da altid rart. Men nu vælger jeg nok ham Simon som har lavet et udkast til mig :) Håber også du får en god fremtid Mvh |
Der er helt sikkert mange, der ville være klar til at komme med ideer til dig ganske gratis. Men der er ikke ret mange, der vil være klar til at sætte en eller to dage af til at lave et udkast - som du måske forkaster.
Så måske er du bare blevet overfortolket? ;) Held og lykke med hjemmesiden.