Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en rigtig god skribent til at få styr på min hjemmeside (5-10 linjers gratis udkast er et krav)

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Jeg tager selvfølgelig min tid til at besvare dit indlæg. Jeg opfordre dig også til at læse det jeg skrev til Allan oven over dig.

Jeg var ikke ude på at hidse dig op , men jeg bliver bare lidt ærlige over man ikke engang vil udarbejde et udkast.

Selvfølgelig jeg ved ikke hvor professionel du er, og i samligning med Simon, som har lavet et udkast til mig. Men i det han gør det, så får han garantere også en ordre i hus, netop fordi han tilbyder sig selv.

Det vigtig hvis man skal sælge sig godt, at man prøver og tilfredstille sine nye klienter.

Jeg vil med glæde betale ekstra hvis jeg kunne se der var nogen der virkelig tilbød sig, end ikke.

Håber du kan se lidt min piont.

Igen alt på skrift lyder hårde end irl.

Jeg undskylder gerne hvis du følte dig irriteret det var skam ikke meningen, jeg er bare en meget ærlig person.

:)

Hans Stokholm Kjer:
- og selv om din stil provokerer mig en smule, er du alligevel velkommen i mit kundekartotek, hvis du skulle fatte interesse for min måde at arbejde på.

Mange tak det er da altid rart. Men nu vælger jeg nok ham Simon som har lavet et udkast til mig :)

Håber også du får en god fremtid

Mvh

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 14:44

Der er helt sikkert mange, der ville være klar til at komme med ideer til dig ganske gratis. Men der er ikke ret mange, der vil være klar til at sætte en eller to dage af til at lave et udkast - som du måske forkaster.

Så måske er du bare blevet overfortolket? ;) Held og lykke med hjemmesiden.

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 14:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Majbritt

Majbritt Jacobsen:
Trisha - al respekt for dine holdninger, men jeg tror ikke Martin T - gad vide om han blev kaldt det i femte klasse? - har scoret kassen på at lave gratis udkast.

Du misforstår mig lidt, det jeg mente der er han laver rigtig mage gratis ting, og er meget ydmyg. Han laver ikke alt for penge. Har du set hans hjemmeside hvor man kan ringe ind eller skrive? Ellers tjek den ud den er rigtig god :)

Majbritt Jacobsen:
Hvis du vil finde den bedste tekstforfatter, så tjek deres referencer, find en, der passer til den stil du gerne vil ramme - og lav så en aftale med vedkommende om at der skal laves udkast og rettes til indtil du er tilfreds.

Ja jeg har allerede fået et udkast fra en, og fordi han gjorde det så vælger jeg da helt klart ham, hvis han oven i det opfylder mine krav. :)

Majbritt Jacobsen:
Sådan arbejder langt de fleste professionelle folk - ellers skal de betalende kunder jo netop som Hans skriver det, betale for de timer, der lægges i de gratis udkast.

Selvfølgelig kan man ikke leve af at lave gratis ting altid, men igen hvis man vil have en ordre ind, så skal man nogen gange også vise man giver lidt. Det kunne også være man betalte for det han gjorde gratis? Det hele bunder bare i at man viser en god side og tilfredsstiller kundens ønske. :)

Majbritt Jacobsen:
Hvis du kender en VVS´er der vil komme hjem til mig og lave et enkelt afløb gratis - bare så jeg ved om det er ham der også skal fikse de andre to - så må du MEGET gerne sende mig hans nummer ;)

He he du har humor, det sgu i orden !! :) Men husk man kan ikke sammenligne alt, men hvis man var VVS ja så har han en anden måde at "sælge sig selv på " :) som sikkert også gøres gratis!

Men tak for dit indlæg og alt held og lykke til dig :)

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 14:49

Hej Louise!

Hvad mener du med dette?

Louise L:
Så måske er du bare blevet overfortolket?

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 14:56

Monica Jørgensen:
Du er til en hver tid velkommen til at rette henvendelse til mig, hvis du finder ud af, at du fortsat har brug for professionel assistance til tekst - og ellers ønsker jeg dig held og lykke med dit projekt. 

Monica Jørgensen:
Men i øvrigt - hvornår har du mødt en jurist, som udarbejder eksempelvis et sæt vedtægter for en ejerforening i forventning om, at foreningen måske bryder sig om det og derfor vil betale? Har du nogensinde mødt en tandlæge, som du har ladet ordne fire af dine tænder, før du har besluttet dig for, om du vil betale for det? Nøjagtig som juristen og tandlægen skal leve af deres kompetencer, skal jeg og andre professionelle tekstforfattere også leve af den faglighed, vi har. Og det er klart, at det derfor er umuligt at forære sin viden og ekspertise væk fuldstændig. Men læser du eksempelvis på min blog, vil du opdage, at jeg hver eneste uge deler ud af min faglighed i blogindlæg, e-bøger og lignende. Ganske gratis!

Hej Monica, jeg har besvaret de andres indlæg herinde, og det samme vil jeg sige til dig. Så hvis du vil kan du læse det.

Men i øvrigt jeg var i ret og råd forleden der fik jeg et gratis møde, inden jeg skulle finde ud af om jeg virkelig vil have dem til at føre min sag!!! :)

Monica Jørgensen:
Du er til en hver tid velkommen til at rette henvendelse til mig, hvis du finder ud af, at du fortsat har brug for professionel assistance til tekst - og ellers ønsker jeg dig held og lykke med dit projekt. 

Også tak til dig, men har nok fundet min skribent :)

Monica Jørgensen:
PS: Et godt råd, som jeg kan se, at andre også har givet dig, er, at du prøver at have en mere positiv tilgang i din kommunikation. Det vil komme dig til gavn både her på Amino og andre steder i erhvervslivet, er jeg overbevist om. 

Som jeg gentagene gange har sagt i dag, ja så er skrift altid hårdere end hvis vi stod face to face!

Jeg undskylder selvfølgelig hvis også du har følt dig irriteret.

Håber også du får en god fremtid og alt held og lykke fremover

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 15:02

Lige en sidste ting.

Nu ved jeg godt at Simon er ny og ikke særlig gammel, men derfor skal han da have chancen hvis det ser ud til at matcher mine store krav!

Ellers skal  jeg nok tage fat i en af de andre.

Hej hej fra mig

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 15:08

En lidt mere erfaren herre ved navn Poul Madsen har kommet med sit udkast og det spiller virkelig, så mon ik det bliver ham, hvem ved måske rammer Simon mere?

Jeg er bare glad for de begge kom med et gratis udkast.

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:41

Hej

Du kan gå ind og kigge på min hjemmeside www.brohuscompany.dk

Og kontakte undertegnede hvis du har lyst til at høre nærmere om, hvem der her hjulpet mig med min side omkring IT-rekruttering. 

Mvh.

Susanne

Brohus & Co.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:21

Trisha82:

Jeg var ikke ude på at hidse dig op , men jeg bliver bare lidt ærlige over man ikke engang vil udarbejde et udkast.

Hos Hans Kjer behøver du ikke et udkast, han rammer normalt rigtigt første gang..

Jeg har brugt ham en del med rigtige gode resutater

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:30

Trisha82:

Majbritt Jacobsen:
Hvis du kender en VVS´er der vil komme hjem til mig og lave et enkelt afløb gratis - bare så jeg ved om det er ham der også skal fikse de andre to - så må du MEGET gerne sende mig hans nummer ;)

He he du har humor, det sgu i orden !! :) Men husk man kan ikke sammenligne alt, men hvis man var VVS ja så har han en anden måde at "sælge sig selv på " :) som sikkert også gøres gratis!

Du får ikke en håndværker til at lave noget gratis..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)