Hej har du skrivetalenterne i orden så læs gerne videre. . . Jeg søger en der kan skrive og er god til det. Jeg er ved at få det sidste på plads på min nye hjemmeside, men mangler en der ligesom er vant til at skrive og er god til dette. Så hvis det er noget for dig, så skriv endelig og kom med dit bedste tilbud, og jeg behøver vel ikke at nævne hvis du har noget du kan vise du har lavet, ja så fortæl det gerne. Det var alt for mig Glæder mig til at høre fra den bedste af jer derude.!! |
Jeg søger en rigtig god skribent til at få styr på min hjemmeside (5-10 linjers gratis udkast er et krav)
Jeg vil gerne anbefalde firmaet Iwant, med Thomas Skipper i spidsen(han er også på amino). Han har gjordt et kæmpe stykke arbejde for mig, hvis du kigger på min side har han skrevet teksterne "om os" og "ideen bag". Det skal lige siges han stadig arbejder på siden, men du kan få en ide om hans kvaliteter. Mvh Tim |
Og frem for alt, er der en kæmpe forskel på at skrive om "fritidsdykning i Det kinesiske Hav" - eller om "hvordan man bedst genbruger fundamentcenten fra sokler på havvindmøller"! Så en "ledetråd" ville da ikke være værst. |
Hej Trisha Må jeg lige tilføje at Hans Stokholm Kjer her inde fra Amino er ekstrem dygtig og en af de bedste af slagsen, ejer af http://www.hvadvildusigetilhvem.dk/.. Hilsen Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Har du skrevet noget inden? for eller er det lidt en sjov måde at starte sit inlæg på :) Lede tråd kan du få her: Det jeg skal bruge er en der har et godt moderne ordforråd som sælger. Min hjemmeside er om coaching, men den skal ikke ligne alle de utallige mange der er i forvejen.. Så det skal virkelig spille. |
Hej tak for din mail.. Har lige et kort spørgsmål har han lavet hele hjemmesiden?? Alt tekst osv.? |
Talentet her fejler ikke noget :-) Fleksibel, effektivt og professionelt. Tjek mit website og tag direkte kontakt til mig - eller lad mig vide, hvordan jeg får fat i dig, så vi kan tage en uddybende snak om dine behov. |
Ja - det er min egen side. :-) Hvis du vil vide lidt om min måde at gå til skriveopgaverne på, kommer du længst ved at læse min ekspertblog her på Amino, som du finder via min profil. Venlig hilsen Hans
|