Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger interesserede (MLM)

Side 5 ud af 17 (161 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:06
Hvor mange stjerner giver du? :

isabella_i:
Jeg vil ikke skrive herinde omkring produkt osv. da jeg hellere vil komme ud og fortælle om det.

Dette er step 1 i MLM Big Smile

Tænk at der stadig findes folk der gider dette.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Remydk:

Dette er step 1 i MLM Big Smile

Tænk at der stadig findes folk der gider dette.

Ja, sådan har det været i 60 år nu - og sådan fortsætter det nok også de næste 60 år.

Så tænk, at der stadig er folk der gider kommentere på det... Wink

Hvis du vil vide hvorfor - så kan du læse det på side 2 i denne tråd.

(men det gider du nok ikke)

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København K
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Ja, sådan har det været i 60 år nu - og sådan fortsætter det nok også de næste 60 år.

Så tænk, at der stadig er folk der gider kommentere på det

 

Ja tænk at man endnu ikke har ændret sine ''salgs metoder''

Det lyder utrolig amatør agtigt, når man skriver som alle MLM'ere gør, ''gider ikke at forklare produktet over nettet, dette skal nemlig ses!''

Så er der en masse folk der stiller sig dette spørgmål, hvilket er produkt, er der tale om?

/Umair

Fra Århus
Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har faktisk købt en zinzino kaffemaskine for nogle år siden, af en af dine medforhandler.

Jeg har været utrolig glad for kaffen, ikke mindst er det hurtigt at få cafe kaffe hjemme :)

Omkring MLM er det vel en arbejds og koncepts form som, mange af vi dansker ikke helt har forstået. I min verden er det vel at udleve en drøm om at blive rig, ligesom mange andre som driver en virksomhed på en anden måde. Skal man ikke lade folk tro på deres chance, hvis det er muligheden for at opnå sin drømme. 

Men kan kun sige kaffen er god, og har været tilfreds med produktet.

/Søren

Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at høre du er glad for produktet søren Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Umair Mahmood:

Ja tænk at man endnu ikke har ændret sine ''salgs metoder''

Det lyder utrolig amatør agtigt, når man skriver som alle MLM'ere gør, ''gider ikke at forklare produktet over nettet, dette skal nemlig ses!''

Så er der en masse folk der stiller sig dette spørgmål, hvilket er produkt, er der tale om?

/Umair

OK? Så du har altså set indlæg fra over 1 million MLM'ere siden du ved, at det er sådan "alle MLM'ere" gør? :-)

Jeg gør f.eks. ikke - jeg HAR lagt oplysningerne på nettet. Men derfor er det STADIG nemmere at tage snakken face-to-face.

Og hvorfor skulle man dog ændre sine salgsmetoder, når man omsætter for flere milliarder om året?

Som beskrevet tidligere - så er det ikke kun en kaffemaskine der sælges. Det er en kaffemaskine OG et forretningskoncept. Der søges ikke kun kunder, der søges også efter samarbejdspartnere.

Og at indgå et partnerskab via et forum eller over telefonen, med en person man ikke kender, er i mine øjne fuldstændig tåbeligt, og dybt useriøst.

Hvis det udelukkende var kaffemaskinen der var tale om, så er jeg helt enig med dig i, at det ville være en mærkelig måde at annoncere på - men nu er det som sagt mere end bare et produktsalg der er gang i her. 

Derudover, så handler network marketing om... (trommehvirvel) ... AT NETWORKE! Og det gør man nu altså engang bedst ved at møde mennesker.

Hvis man ikke kan lide at møde mennesker og at networke, så skal man holde sig fra Network marketing.

Jeg synes også at de fleste i reklamebranchen skulle brændes på bålet med alt det mundgejl og løgn de lukker ud - men jeg skriver ikke ind til TV-selskaberne og aviserne hver gang jeg ser en reklame. Wink

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København K
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I: Man sælger ikke på sætningen "Hej jeg har den bedste produkt, men vil ikke forklare det over tlf, det skal ses!" eller "Søger partnere til den bedste forretnings koncept, vil ikke forklare konceptet her, men ring for mere info"

Jeg har respekt for MLM firmaer, men der findes desværre utrolige mange MLM´ere, der forklare konceptet på en utrolig amatørisk måde, det får folk til miste respekten for MLM.

Alle MLM´ere kunne rent faktisk lære noget af dig ;-)

/Umair

Fra København K
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

OK? Så du har altså set indlæg fra over 1 million MLM'ere siden du ved, at det er sådan "alle MLM'ere" gør? :-)

 

Bestemt ikke, men halvdelen af alle MLM indlæg her på Amino, er skrevet på samme måde, at man ikke ''gider'' at forklare konceptet via en forum. Hvorfor så oprette et indlæg, hvis man ikke gider at uddybe det?

 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv en zinzino maskine og bruger den dagligt til stor nydelse. For mit vedkommende er der stor forskel på kaffen fremfor andre jeg har smagt, og at det koster noget mere betyder ikke det store for mig, hellere drikke 2 kopper rigtig god kaffe der er lavet på 1 min. end at drikke en kandel sur maskinlavet kaffe.

Vedr. MLM delen har jeg arbejdet med både ACN (tlf. abn m.m.) og som zinzino forhandler og foretrækker helt klart måden man arbejder på ved zinzino, om det er pga. at man fysisk handler med et produkt fremfor en service swkal jeg ikke kunne sige og det er nok meget op til den enkelte hvad man foretrækker.

At nogle siger det er pyramidespil, forholder jeg mig nok anderledes til, da jeg mener der er mere pyramide i, at man har en chef der ejer en masse butikker og man arbejder til en lav løn for at han kan nyde overskuddet af dit arbejde og at du egentlig ikke får ekstra for din arbejdsindsats.

Modsat mange andre MLM forretninger handler det i zinzino om, at man sammen arbejder i et netværk hvor man hjælper hinanden og man selv har en profit, når man sælger noget, at der så er nogle i netværket der tjener en lille smule på at de har arbejdet gratis resten af tiden for at hjælpe andre synes jeg er fair.

Med zinzino er der ikke penge imellem forhandleren og kunden, dvs. du som forhandler sælger en vare og et abn. men du modtager ikke direkte penge fra kunden, da kunden betaler til zinzino og ikke dig. Dette er vel nok en af de ting der gør at det IKKE kan sammenlignes med pyramidespil, hvor man netop betaler et beløb til en person osv.

Jeg har ikke selv brugt forums osv. til at "sælge" eller "hjælpe andre igang" men har brugt mit netværk - som iøvrigt ikke er min familie og venner. Og det er jo netop det netvork marketing handler om. Derfor er der mange der bliver skudt ned på forums fordi de begår den fejl at fortælle eller prøve at sælge fordi de er glade for, at de har fået en mulighed for at skabe en ekstra indkomst, men ikke er blevet hjulpet rigtigt igang.

I øvrigt mener jeg at janteloven desværre husserer en del her på amino, hvor vi jo ellers skulle være sammen om at hjælpe hinanden igang uanset hvordan man vælger at blive iværksætter! Eller har jeg misforstået konceptet med dette forum?

Hjælp hinanden, hvis ikke du har noget godt at sige MLM, eller hvis du ligger under for janteloven, så lad venligst være med at kommentere negativt og nedværdige mennesker der har valgt denne form for arbejde.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra København K
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bolhøj:
I øvrigt mener jeg at janteloven desværre husserer en del her på amino

 

Du er helt galt på den, hvis du mener at Amino hussere en masse jantelovs ryttere.

Hvis der er et sted i Dk, hvor janteloven ikke hussere, så er det da her på Amino. Her forstår folk at bakke hinanden op og give gode råd og vejledning!

/Umair

Side 5 ud af 17 (161 indlæg)