Hej Aminoer. For knap 10 måneder siden skød jeg mit projekt i luften og har siden da, fået solgt en masse varer :) Og det er jeg glad for. Mit spørgsmål lyder .. Mine besøgstal er de gode? Eller burde de være bedre efter 10 måneder? Jeg har fornuftige placeringer på google på relevante søgeord og min trafik kommer mest derfra. Udover det, så kører jeg lidt adwords.. Og har min Facebook gruppe, som også skaffer noget trafik. Er dog også tilmeldt Partner Ads, men det er ikke noget der skaffer det helt vilde endnu. Udfra billedet, er det så godt eller skidt? Jeg ved godt at jo flere besøgende jo bedre.. Fra Analystic ( pr. måned ) Har nogen en ide om det? |
Super du får solgt noget!
Det jeg kan udlede er nogle OK tal, hvis du trækker så mange om måneden er det jo ganske fint... jeg havde budt på det var for hele perioden på de 10 mdr., eftersom du med disse tal trækker knapt 100 unikke besøg om dagen, det virker lidt i overkanten for en 10 mdr. gammel shop når det ikke virker som om du har synderligt meget forstand på trafik :-) (Ikke ondt ment!).
Men jeg kunne godt tænke mig at se hele historikken for shoppen, dvs. alle 10 mdr., det fortæller om du er på rette kurs, bla. afvisningsprocenten, tidsforbrug, nye besøg osv osv.
Har du overblik over konveteringsprocenten? Dvs. hvor mange klik = køb?