Du er ret ny, er du ikke? ;-) |
PHP udvikler står til rådighed
Jeg bad om mere info for en uge siden ... den slags udmeldinger kaldes et lead, afh. hvor interesseret jeg lyder måske endda at "varmt" eller "lunkent" lead ... den slags skal man reagere på inden de bliver kolde ;) |
Det har jeg slet ikke set Mikjær... hvor bad du om mere information henne? |
Oh... Nu husker jeg det :-) Jeg forsøgte faktisk også at kontakte dig over FB... Har bare taget det lidt stille og roligt, da det jeg søger ikke nødvendigvis er opgaver som jeg vil have betaling for, men fordi jeg har sommerferie og gerne vil udvikle mig stiller jeg mig selv til rådighed gratis :-D |
Jeg håber Mikkel får en klækkelig rabat nu hvor han har ydet gratis salgstræning ! God stil Mikkel ! :-) |
Anders det er vist mere et trainie forløb han får hvor du både lære om rigtig business og "ordenlig" kode hvor man fokuseret på både sikkerhed, arkitektur og performance *G*... Og så er der forskel på dem der har adskellige års erfaring og er uddannet i det de laver - Syntes tit man støder på unge mennesker som dig Anders der gerne vil kode, som vi andre så skal "ryddet" op efter. |
Freelance udvikler
Ja giver dig helt ret Karsten. Det er da også det som jeg har i sinde - også udelukkende derfor jeg søger opgaver - altså for at udvikle mig. Hvad mener du med "ryddet" op efter? |