Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PHP udvikler står til rådighed

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da en grim insinuation. Er man ikke uskyldig til man er dømt?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:31

Hej Anders,

Jeg syntes det er fint at du gerne vil lære - Men så skriv det istedet for :)... Når jeg skriver rydde op, så er det når folk uden uddannelse eller meget erfaring koder noget dårlig kode.

Ikke fordi folk med uddannelse nødvendigvis gør dette, men en vigtig ting er at man gør/bør gøre det velovervejet i forhold til deadline, pris og om løsningen skal være generisk.

Jeg benytter altid peer review eller sparring af løsningen når jeg arbejder på it projekter samt udførlig test af mit arbejde. 

Freelance udvikler

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Karsten Lindemose:

når folk uden uddannelse eller meget erfaring koder noget dårlig kode.

Jeg har altså haft lige så mange klamphuggere ansat der VAR uddannet som der ikke var ... og de kan sku allesammen lave crapkode ... det handler om diciplin og mavefornemmelse ... og det er sku ikke noget du lærer på nogen skole. Desværre er hovedparten af de jobs jeg har stiftet bekendtskab med herhjemme interesseret i pistol-kode ... det skal virke her og nu, og hvis det går i stykker om et år må vi jo kigge på det til den tid ...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:58

Hvorfor er det, at man oftest kommer væk fra emnet fordi, man føler man har en mening... brug den i egen virksomhed... brug den til noget konstruktivt... de af jer, som det her IKKE er rettet mod ved det selv. :) Keep truckin'!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)