Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor ligner webshops ikke affiliate sider i højere grad?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 03:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo genialt

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Aller først, så er jeg glad for at få fremhævet både en af mine sider, samt min webshop :-). De fleste webshops bygger på standard systemer, som både skal kunne sælge køkkenredskaber og brudekjoler. Jeg tror en del af forklaringen ligger der i. Nu er jeg så heldig, at jeg selv skal kan programmere tingene som jeg vil have det. NyeSokker er programmeret udfra "filosofien at det skal være så simpelt som muligt". Det betyder også at jeg skære ret mange ting fra - dem der vil have dybdegående information om produktsammesætning, varebeskrivelse o.s.v.. Det er desværre ikke muligt at gøre alle tilfredse, og så må man jo vælge :-).

Kradsetræer er koblet op noget kode, der automatisk henter data fra siden. Selv opsætningen er den samme som er brugt her.

Jeg kan godt li´ det enkle design, men for at tilfredsstille en bredere kundeskare, kunne du have et "læs mere" link som jeg har på mine kategorier. Se f.eks. kategorien mobiltelefoner hvor du kan klikke på læs mere for at læse flere detaljer og tekniske specifikationer om mobiltelefonen. Du kan også vælge at lægge mobiltelefonen direkte i kurv på, samme måde som du gør med sokker. 

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder på en side, som skal beskrive sokkerne, materiale o.s.v. Jeg tror ikke at en selvstændig side pr. produkt vil være en god ide. Det er de for ens til. Men hvis man benytter læs mere linket, fra den "gule sok", så er det også billedet af den gule sok, der vil blive brugt som illustration på produktbeskrivelse siden. Er det den røde sok, så er det naturligvis billedet af den rød sok. På den måde kan jeg få givet det lidt dynamik og individualitet.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
Jeg arbejder på en side, som skal beskrive sokkerne, materiale o.s.v. Jeg tror ikke at en selvstændig side pr. produkt vil være en god ide. Det er de for ens til. Men hvis man benytter læs mere linket, fra den "gule sok", så er det også billedet af den gule sok, der vil blive brugt som illustration på produktbeskrivelse siden. Er det den røde sok, så er det naturligvis billedet af den rød sok. På den måde kan jeg få givet det lidt dynamik og individualitet.

Super, så kan det være at du alligevel får mig som kunde Wink
Samme side med forskellige billeder er nok det bedste for at undgå DC

vh
Henrik 

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg spore hvilken intern side den besøgende kommer fra, og danner så produktbilleder udfra det.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)