Hvor køber i jeres call 2 action knapper henne? |
jeg har fået lavet mine hos Kre8ive
Hvor køber i jeres call 2 action knapper henne? |
jeg har fået lavet mine hos Kre8ive |
Super tak |
En freelance grafiker som Kre8ive eller mig... Kan se mine referencer her:Referencer Fortsat god dag. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
En anden mulighed er disse gratis knapper. |
Hej Morten. Super link. Men har det ikke en negativ effekt på en sides loadtid, hvis der skal hentes noget javascript fra en anden server? Det er i hvert fald sådan jeg som ikke-tekniker læser nedenstående kodestump. <script src='//d1nu2rn22elx8m.cloudfront.net/buttons/uWxGY/xxxxxx.js'></script> Ikke at denne ulempe på nogen måde opvejer fordelen ved højere konvertering, men i den perfekte verden burde man ikke bare få lavet det som en .jpg eller .png i stedet? Mvh Troels. |
Både og. Det er ikke nødvendigvis langsommere end at hente en knap fra din egen side. Kommer jo an på størrelse og din egen servers hastighed. Så dit spørgsmål kan ikke bare besvares med ja eller nej. Jeg kan godt lide at lave mine knapper med CSS i stedet for png. Det gør det noget nemmere at teste (se f.eks. her) Det afhænger meget af situationen hvorvidt jeg ville bruge Performables knapper eller ej. Hader at være afhængig af andres servere, men i tilfælde som f.eks. Google Analytics og Google Website Optimizer, så foretrækker jeg det. Bedste hilsner Morten Vadskær |