Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på side med mobilpriser

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en større opdatering på min ene side med mobilpriser. Jeg har prøvet at bryde med nogle ting. F.eks hvis man ser på min side med Nokia mobilpriser har jeg en ret lang tekst stående "i øjenhøjde". Der er 3 måder at komme ind til en telefon på.

1 ) Ved at benytte select boksen i højre hjørne. Det er der ret få der gør.

2 ) Ved at benytte menuen til venstre. Det er den folk primært bruger.

3 ) Ved at benytte billederne i bunden af siden. Det er også en del der benytte denne metode.

Alle interne producent links er direkte til mobilerne på producent side eksempelvis er alle mine Nokia links til denne side:
http://www.mobiltoppen.dk/producent/nokia.html#mobilpriser dvs. siden scroller automatisk ned til billederne af mobilerne.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:44

Synes teksten er for stor. I værste fald overser brugeren mobil billederne. Ville nok skjule teksten med noget jquery, og så kan man trykke læs mere, hvis man har lyst.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:51

Well jeg kan sagtens følge dig, med at have første afsnit synligt, og så bruge et link til en <div> der viser/skjuler resten af artiklen. Desværre er det ikke en løsning jeg vil benytte, af SEO mæssige grunde.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:53

Casper Schneidereit:

Well jeg kan sagtens følge dig, med at have første afsnit synligt, og så bruge et link til en <div> der viser/skjuler resten af artiklen. Desværre er det ikke en løsning jeg vil benytte, af SEO mæssige grunde.

Gør brug af det på min side og kan ikke se det skulle have nogen betydning, men det kan godt være jeg tager fejl.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:55

Jeg bryder mig ikke om placeringen af teksten. Jeg vil tro at langt de fleste besøgende på siden kommer fordi de er interesserede at købe en telefon, og nok ikke så meget for at læse om eks. Nokia :o)

Jeg går også ud fra at teksten mere er til google, end til brugerne. Derfor ville jeg lægge den nederst på siden.

Men om det gør nogen forskel, ved jeg selvfølgelig ikke. Det er jo ikke fordi telefonerne er skjult, så brugerne kan sagtens finde dem. Men det virker bare overflødigt, at man skal scrolle forbi så meget ligegyldig tekst, for at komme til det man er der for.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:58

I mine øjne kan det ses som et forsøg på at give søgemaskinerne et indtryk af side (lang tekst, masser af søgeord), mens brugeren får et andet indtryk (kort tekst, masser af "reklame"). Selvom der måske kun er en lille risiko for at søgemaskinerne opfatter det sådan, så er det i hvert fald en risiko jeg ikke tør løbe :-).

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:02

Ideen er, at siden potentielt kan fungere som begge dele. Som en "kilde til Nokia information", samt en side med "priser på Nokia telefoner". Til de brugere der lander på siden for at finde en telefon, er der 3 navigationsværktøjer . Derfor tror jeg det er meget få jeg egentlig taber på den konto. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:06

Jeg fik altså min HTC Wild for 14 dage siden i en Telia butik til 1845 kr. Det er da ikke den højeste pris på siden og den er også forsikret godt vis den går i stykker .

Meget tætskrevet produkt beskrivelser

lav mellemrum

punkt opstille alle fakta det gør det mere overskueligt hurtigt at se det , hvad man køber.

• Megapixell 2

• MP3 afspiller

• MP4 afspiller

• mv.

kunne zomme ind på billeder af proukterne gerne kunne se dem for alle vinklerne.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:09

Der er forskel på Wildfire og Wildfire S :-). Jeg skal ikke gøre mig klog på hvad du har købt, men Telia har kun Wildfire S i deres netbutik.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:25

Casper Schneidereit:

Der er forskel på Wildfire og Wildfire S :-). Jeg skal ikke gøre mig klog på hvad du har købt, men Telia har kun Wildfire S i deres netbutik.

Nå men har købt Htc wildfire S men vidste ikke der var S i også men hvorfor ikke købe dem i webshop i butik er det nogle gange billigere især demo model eller har de lige et tilbud lige nu i butikken

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)