Jeg kan desværre kun forholde mig til de priser, som der ved på de respektive forhandleres sider. Det ville være mere eller mindre umuligt for mig, at indføre priser på demo modeller på siden.
Jeg synes, det er helt fint, at der står en del om Nokia på Nokia-siden, men der mangler lidt "balance" mellem grafik og tekstindhold - lige nu ligger alle billederne tungt i bunden af siden, hvilket på mig virker en smule ulogisk. Jeg ville overveje en "call-to-action"-knap i toppen ("Se Nokia-mobiler her" eller lignende), som annoncerer, at den besøgende faktisk kan finde mobiltelefoner længere nede på Nokia-siden.
Lækkert design i øvrigt, men er det bevidst, at baggrunden slutter brat (i højre og venstre side), hvis man besøger hjemmesiden med en høj opløsning (1920 x 1200)?
Det ser meget bedre ud nu, og opstillingen på siden er mere logisk nu.
Ok, det vil dog ikke tage mange minutter, at gøre baggrunden bredere med et grafikprogram (med min opløsning mangler du ca. 100px af den stribede baggrund i hver side).
Det er på todo'en, og det skal nok også komme :-). Lige pt. er der bare 500 andre ting jeg skal have fikset. Har selv samme oplevelse, så det er ikke noget jeg glemmer. Pt. er jeg ikke helt tilfreds med teksten under mobilerne. Vil gerne have en eller anden grafisk kasse/ikon/skribent agtig ting der viser det her er en informations artikel om Nokia. Det svæver i mine øjne lidt for meget.
.
Rettelser: Det som jeg mener, er jeg skal have rettet HTML koden bagved, til at danne baggrund og grafik. Den er ikke optimale som den er nu.